577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hey dames, hoe is het met jullie bloedverlies? Ik heb de 15e mijn keizersne ...
Herkenbaar dat het even minder is en daarna weer meer wordt. Nu wisselt het. Branderige misschien blaasontsteking laten uitsluiten? Ik had er de eerste dagen ook wat last van (echt alleen met plassen), ik denk door irritatie nog door de blaaskatheter.

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hey dames, hoe is het met jullie bloedverlies? Ik heb de 15e mijn keizersne ...
Ik heb 27-5 mei een ks gehad en heb sinds twee dagen weer helder rood met wat stolsels… daarvoor was het oud bloed en minimaal ….

6 maanden geleden

Reactie op STEPH_

Ik heb de 11de mijn keizersnede gehad, maar heb 1 week bloedverlies gehad, ...
Hier precies tzelfde, 11e kz gehad , maar 1 week bloedverlies, 1 week niets en gisteren weer helderrood bloedverlies. Denk ook dat ik meer ben gaan doen, vandaag weer meer rust en is t bijna gestopt op wat bruin na

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ik heb 27-5 mei een ks gehad en heb sinds twee dagen weer helder rood met w ...
Zal het dan niet weer je menstruatie zijn? Of geef je borstvoeding? De verloskundige zei namelijk tegen mij dat ik weer ongesteld kon worden tussen de 4 en de 6 wekend

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Zal het dan niet weer je menstruatie zijn? Of geef je borstvoeding? De verl ...
Ik ben 10 dagen geleden met de pil gestart dus het lijkt me niet. Ik geef geen borstvoeding. Zal morgen even de verloskundige bellen

6 maanden geleden

Hoe vinden jullie je wond eruit zien? Hier is het nu een dikke week geleden en heb gisteren de hechtpleisters verwijderd (Auch). Ik heb een eerdere keizersnede gehad en die wond was super beschaafd, ik vind deze nogal brutal. Heb er ook een dikke bloeduitstorting onder zitten en alles is nog super dik. Geneest het bij jullie al een beetje?

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Hoe vinden jullie je wond eruit zien? Hier is het nu een dikke week geleden ...
Awh niet fijn! Hier dag na de keizersnede hebben ze in het ziekenhuis de pleister eraf gehaald. Zier er erg netjes uit, is onderhuids gehecht en aan de buitenkant zie ik geen hechtingen. Tis best een snee van 14 cm. Ik had na 1,5 week dat het erom geen wat harder is geworden.

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Hoe vinden jullie je wond eruit zien? Hier is het nu een dikke week geleden ...
Ik heb een pleister die er 5/6 weken op moet zitten. Ik moet hem eraf halen voor dat ik een telefonische controle heb ergens eind volgende week, ben dan 5,5 week verder. Nu 4,5 week na keizersnede zijn bloeduitstortingen weg maar heeft lang geduurd, is bij mij ook lang dik gebleven. Verloskundige adviseerde om arnica druppels/zalf te gebruiken voor de zwelling.

6 maanden geleden

Hoi hoi! Ik heb bij deze keizersnede ook hechtpleisters gekregen. In het ziekenhuis zeiden ze dat het vanzelf losraakt, maar het is al anderhalve week geleden (17-06). Moet ik gaan pulken of niet? Lees/ hoor zo veel verschillende dingen. Verloskundige zei dat ik moest pulken, maar zkh dus van niet

6 maanden geleden

Reactie op Murl92

Hoi hoi! Ik heb bij deze keizersnede ook hechtpleisters gekregen. In het zi ...
Het verbaasd mij dat er zoveel manieren van werken zijn bij een keizersnede 😅. Ik heb nog nooit gehoord van hechtpleisters of andere soorten pleisters. Mijn wond moet gewoon aan de lucht drogen. De pleister en krammetjes die erop zaten voor 48 uur was voldoende bij alle drie de keizersnedes. En vanbinnen is het gehecht en die lossen vanzelf op... Maar in jouw geval zou ik wel even bellen naar de afdeling van de gynaecoloog. Of mailen... dat weet je het zeker.

6 maanden geleden

Reactie op Murl92

Ik mocht het na paar dagen proberen en op dag 5 kreeg ik hem eraf onder de douche maar trok wel een korstje mee waardoor er wat bloed kwam. Was wel even tandjes op elkaar maar de tandjes zaten al los

6 maanden geleden

Ik had geen krammetjes en geen hechtpleisters. Wel nu al 4 weken een open wond😅

6 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Het verbaasd mij dat er zoveel manieren van werken zijn bij een keizersnede ...
Bij mij is het onderhuids gehecht. Zat een pleister er op, die mocht dezelfde avond onder de douche eraf. Verder gewoon laten luchten.

6 maanden geleden

Heel gek dat t overal anders is? Ik weet niet eens wat krammetjes zijn haha. Bij mijn eerste keizersnede had ik alleen een grote pleister die er direct met douchen werd afgehaald. Nu dus hechtpleisters en een soort plastic sticker. Allebei onderhuids gehecht. Ze hebben in ziekenhuis niks gezegd over verwijderen van de pleisters maar kraamzorg zei dat ik t Beter eraf kon halen voor het herstel

6 maanden geleden

Ik heb helemaal niks 😂 heel mooi dun litteken zonder pleister of iets. Hechtingen zitten intern en lossen dus zelf op.

6 maanden geleden

Reactie op Murl92

Zijn het steri-strips oid? Niet aan trekken, evt de loslatende uiteinden afknippen als je er last van hebt. Als je ze eraf pulkt terwijl ze nog vast zitten kan het je litteken er niet mooier op maken.

6 maanden geleden

Reactie op Herfstrood

Zijn het steri-strips oid? Niet aan trekken, evt de loslatende uiteinden af ...
Dankjewel voor de tip! Wil het ook zeggen als ze er nog op zitten dat het op die plekken nog 'nodig' is om wat meer bij elkaar te houden?

6 maanden geleden

Hoe lang na de KS zijn jullie naar buiten geweest? En wat gingen jullie doen? Klein rondje of echt even ergens op een thee drinken oid?

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hoe lang na de KS zijn jullie naar buiten geweest? En wat gingen jullie doe ...
Op dag 8 even snel naar de winkel (met de auto), dag 12 bij mijn schoonouders paar uur in de tuin gezeten en dag 15 naar terras en rondje stad

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hoe lang na de KS zijn jullie naar buiten geweest? En wat gingen jullie doe ...
Ik ben een week na de keizersnede op terras een wijntje gaan drinken en 1,5 week later weer uitgebreid uit eten in Utrecht. Ik loop nog niet heel gemakkelijk en merk dat ik niet zover kan want dan begint de wond direct zeer te doen maar ik ben wel weer op de been :)