577 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op denies95
Te vroeg gejuicht! Vannacht is hij heel misselijk geweest, veel gespuugd en ...
Sneu is dat hè! Ben je ondertussen weg naar huis of blijf je nog een nachtje? Hoe is het met de pijn?
6 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Sneu is dat hè! Ben je ondertussen weg naar huis of blijf je nog een nachtj ...
Wij zijn net een klein uurtje thuis! Kraamzorg kan elk moment voor de deur staan.
Ivar is nog steeds erg misselijk, je voelt je dan wel echt machteloos.
Pijn is nog goed te doen. Bij jou?
6 maanden geleden
Reactie op nyske24
Zijn er meer moeders van wie de baby gelijk mee moest naar neonatologie. Ik ...
Dit. Trauma van de eerste (spoed)keizersnede. Zoon niet gezien na de bevalling, hij ging direct naar neonatologie. Ik heb 2u lang niets gehoord en lag op de uitslaapkamer, want mijn ruggenprik zat te hoog.
Traumatisch, hier heb ik hulp voor gehad.
6 maanden geleden
Reactie op juffie92
Dit. Trauma van de eerste (spoed)keizersnede. Zoon niet gezien na de bevall ...
Wat heftig om te lezen. Ik snap heel goed dat dat traumatisch is geweest. Ik had dat ook de eerste bevalling. Na een totaal ruptuur op de ok en geen idee hoe t met mn kindje was. Het niet weten is zo onzeker
6 maanden geleden
Reactie op juffie92
Dit. Trauma van de eerste (spoed)keizersnede. Zoon niet gezien na de bevall ...
Had jij ook een hoog blok? Ik had dit tijdens m’n eerste bevalling ook. Vond dit ook mega traumatisch dat gevoel dat je stikt. Nu ook mega bang voor m’n tweede bevalling en dat ik straks weer onder volledige narcose moet
6 maanden geleden
Reactie op denies95
Wij zijn net een klein uurtje thuis! Kraamzorg kan elk moment voor de deur ...
Hey denies, begrijp ik het goed dat je nog geen 72u na de keizersnede al thuis bent.
Amai, keer op keer verbaas ik me in de groep.
Ik ben van belgie en ik beval op een woensdag met keizersnede en zou de zondag maar huis kunnnen
6 maanden geleden
Reactie op Laurax
Hey denies, begrijp ik het goed dat je nog geen 72u na de keizersnede al th ...
Ik ben 24 uur na de keizersnede thuis. Is een nieuw protocol in Nederland om het herstel te verbeteren en versneller. Het heet ERAS.
6 maanden geleden
Reactie op Laurax
Hey denies, begrijp ik het goed dat je nog geen 72u na de keizersnede al th ...
Nee hier is het echt zsm terug naar huis en bed vrij voor de volgende. Ze zeggen wel “beter voor je eigen herstel”, maar ik wilde de vorige keer door enorme pijn nog niet naar huis maar werd toch echt weggestuurd. Het is gewoon “tijd is geld”. Ze willen het bed vrij voor de volgende patiënt. Beter worden mag je thuis doen.
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Had jij ook een hoog blok? Ik had dit tijdens m’n eerste bevalling ook. Von ...
Ik had de eerste bevalling ook een hoog blok waardoor mn ademhaling wegviel. Gelukkig kon dit op tijd gecorrigeerd worden. Dit was al de derde poging voor een ruggenprik.
Deze ruggenprik zat gelijk goed en werkte dit keer. Ik herken je angst en ik was blij dat de ruggenprik dit keer goed zat
6 maanden geleden
Reactie op nyske24
Ik had de eerste bevalling ook een hoog blok waardoor mn ademhaling wegviel ...
Doodeng hè? Je bent de eerste die ik hoor die dit ook had. Schijnt super weinig voor te komen, wij zijn weer de geluksvogels. Kijk daardoor nu wel mega op tegen m’n tweede kz (en natuurlijk de pijn achteraf). Bij jou wel goed gegaan dus? Hoe gaat t dan met ademhalen als het wel goed zit? Heb je dan nergens last van? Niet dat benauwde gevoel zeg maar?
6 maanden geleden
Reactie op juffie92
Ja, hoog blok. Het was ook een spoedkeizersnede na een marteling van 30u. I ...
Precies dit meegemaakt. Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :)
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Doodeng hè? Je bent de eerste die ik hoor die dit ook had. Schijnt super we ...
Ja echt doodeng je voelt gewoon dat geen adem meer krijgt en steeds verder wegzakt. haha ja echte geluksvogels idd. Ik snap dat je er mega tegen op kijkt dat had ik ook. Misschien achteraf handig dat ik opeens 6 weken eerder mn geplande keizersnede had...ik had het nog aardig weg weten te drukken. Ja deze keer zat ie in 1x en ademhaling ging goed. Alleen de bloeddruk zakte weer mega dus dat vond ik weer een spannend moment. Maar niet meer die doodsangst van levend begraven worden in je eigen lijf.
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Doodeng hè? Je bent de eerste die ik hoor die dit ook had. Schijnt super we ...
Ademhalen als ie wel goed zit...is gelukkig net zo makkelijk en automatisch als gewoon. Ik ademde alleen door de zenuwen wat te snel maar gelukkig had mn man dat door en konden we even samen rustig ademen. Dat hielp ontzettend
6 maanden geleden
Zijn er meer mama’s met een tweede kindje rondloopt? Ik mis het nu al om haar te tillen, vast te houden en knuffelen. M’n hart huilt ervan want ze is echt mn man aan het testen en roept veel om mama. Wist dat dit het risico zou zijn maar vind het wel heel zwaar om niet te kunnen helpen met haar zorg en mijn man te helpen