577 Reacties

5 maanden geleden

Meer mensen met een doof gevoel? Van litteken naar beneden toe..

5 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ja op bepaalde plekken idd

5 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ja dat duurde bij mij de vorige keer ongeveer een jaar voordat alles weer normaal voelde. Kan tussen 6 en 12 maanden duren

5 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ja dat duurde bij mij de vorige keer ongeveer een jaar voordat alles weer n ...
Omg dat heeft niemand mij verteld 😂

5 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Omg dat heeft niemand mij verteld 😂
Oh wat rot zeg! Ja het kan echt 6 tot 12 maanden duren. Je zenuwen worden meegenomen in het snijden dus die moeten weer herstellen.

5 maanden geleden

Hebben jullie ook nog steeds een branderige buik? Ik bedoel van onder je navel tot het litteken van links naar rechts. Ook is de huid nog steeds heel ergs opgezet boven het litteken

5 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hebben jullie ook nog steeds een branderige buik? Ik bedoel van onder je na ...
Keizersnede is nu 5 weken geleden

5 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hebben jullie ook nog steeds een branderige buik? Ik bedoel van onder je na ...
Yup helaas wel! Donderdag 7 weken geleden. Ik had met 5 weken dat gevoel niet meer. Toen geleefd zoals ik voorheen ook leefde en alles deed. En als reactie nu sinds vorige week donderdag ,helaas weer dat branderige/ soms pijnlijke gevoel.

5 maanden geleden

Zijn er meer dames die pijn ervaren als ze heel nodig moeten plassen? Heb echt zo’n kramp als ik heel nodig moet na bijv een paar uur slaap

5 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Zijn er meer dames die pijn ervaren als ze heel nodig moeten plassen? Heb e ...
Ja hoor! Ik moet echt kijken dat ik regelmatig ga. Ik moet nu elke 3 uur in de nacht opstaan vanwege een voeding, dan is het voor mij te doen. Maar soms moet ik dan wel weer te drukken op mijn buik. Hou wel in de gaten: bij pijn met plassen of niet kunnen plassen, moest ik contact opnemen met de gyneacoloog.

5 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Nee ik heb hier geen last van! Misschien voor de zekerheid de gynaecoloog even bellen om het te checken?

5 maanden geleden

Aankomende vrijdag heb ik een afspraak bij de bekkenbodemfysio om even te checken hoe alles er voor staat. Zou graag weer willen beginnen met paardrijden 😅 zijn nu bijna 9 weken verder! Andere alweer begonnen met sporten?

5 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Wel gehad, nu na 6 weken geen last meer van.

5 maanden geleden

Reactie op denies95

Aankomende vrijdag heb ik een afspraak bij de bekkenbodemfysio om even te ...
Hoi! Ik ben 7 weken geleden voor de 3e keer bevallen door middel van een keizersnede. Ik heb deze week al 3 keer pijnvrij kunnen hardlopen.. heel fijn!

5 maanden geleden

Reactie op corin88

Hoi! Ik ben 7 weken geleden voor de 3e keer bevallen door middel van een ke ...
Mag dat al? Ik ben deze week ook weer begonnen met sporten, maar las dat je pas na 3 maanden mag starten met hardlopen?

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Mag dat al? Ik ben deze week ook weer begonnen met sporten, maar las dat je ...
Nou ik heb het de vorige 2 keer ook gedaan en eigenlijk nooit klachten gehad. Heb het 2 weken geleden nogmaals aan de gynaecoloog gevraagd en zei gaf aan dat als je zonder klachten een uur op hoog tempo kan wandelen je dan ook voorzichtig kan beginnen met hardlopen. Het zal natuurlijk wel ook echt wel per persoon verschillen. Vooral goed naar je lichaam luisteren ....

5 maanden geleden

Reactie op denies95

Aankomende vrijdag heb ik een afspraak bij de bekkenbodemfysio om even te ...
Ooh ja ik ook! Ben pas 5,5 week PO maar wil zo graag weer rijden. Ik ga volgende week op vakantie en ga het daarna weer oppakken denk ik!

5 maanden geleden

Meer dames die last van hun litteken hebben/krijgen als de menstruatie er aan komt of is begonnen?

5 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Meer dames die last van hun litteken hebben/krijgen als de menstruatie er a ...
Ik wilde echt net t zelfde posten. Ja dus. Vooraf en tijdens. nu 11 weken geleden. En jij?

5 maanden geleden

Reactie op nyske24

Ik wilde echt net t zelfde posten. Ja dus. Vooraf en tijdens. nu 11 weken g ...
Dit wordt m’n tweede menstruatie en mn dochter is 10 weken oud. Als het goed is moet ik morgen, heb al de hele dag een onprettig gevoel aan m’n litteken😣