577 Reacties

4 maanden geleden

Lieve mama’s, Ik moet het even van mij afschrijven. Inmiddels 9 weken geleden de keizersnede. In principe gaat het goed het herstel. Tot dat ik te veel doe bijvoorbeeld een dagje weg en teveel km loop, huishouden ect ect. Momenteel op vakantie en dan doe je toch al gauw meer dan normaal. Sinds woensdag al erge pijn in m’n buik, bij de buikspieren een soort messteken. Ik heb echt het gevoel dat er iets mis met mij is.. Waarom duurt het zo lang tot dat ik mij weer normaal voel. Ik wil zo graag gewoon m’n oude lichaam terug betreft vitaliteit en dingen kunnen ondernemen. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Is dit normaal? Ik word er helemaal gek van en baal ontzettend en ben vooral teleurgesteld in mijzelf dat ik zo graag wil maar het niet lukt…

4 maanden geleden

Reactie op Herriëtte

Lieve mama’s, Ik moet het even van mij afschrijven. Inmiddels 9 weken gele ...
Bij mij is m’n keizersnede al wat langer geleden, maar het heeft echt 6mnd geduurd voordat ik niet meer regelmatig/elke dag last had. Dus ja, het kan. Je mag me ook een berichtje sturen als je er verder over door wilt praten (ik hoor eigenlijk niet in dit topic thuis)

4 maanden geleden

Reactie op Herriëtte

Lieve mama’s, Ik moet het even van mij afschrijven. Inmiddels 9 weken gele ...
Voor mij nu 10 weken geleden en herken de pijn. Kan weinig doen en veel pijn van idd pijnlijke steken en trekken in onderbuik en buikspieren.. erg vervelend! Veel sterkte! Hopelijk word het snel beter :)

4 maanden geleden

Reactie op NamiSan

Voor mij nu 10 weken geleden en herken de pijn. Kan weinig doen en veel pij ...
Geruststellend om te lezen dat er meer mama’s zijn , wel vervelend natuurlijk!! Hopelijk bij jou ook (:

4 maanden geleden

Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook nog een buik die nog zo bol staat?het lijkt wel alsof ik 5 maanden zwanger ben :(. Ik ben inmiddels bijna 12 weken pp.

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook nog een buik die nog ...
Jaaa ik heb precies hetzelfde en mijn kleine is bijna 11 weken. Ben er zooo onzeker over😫😫😫

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

jaa same.. nu bijna 14 weken

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Ja mij is verteld dat het negen maanden kan duren voordat het weer normaal is door wond en het vocht in je buik door de operatie. Cupping en litteken massage kan helpen dit te verminderen

4 maanden geleden

Ik heb t zelfde vond t eerst wel erg vervelend maar ondertussen ben ik gaan beseffen dat het niet niks is en ik me nergens voor hoef te schamen er is immers een mensje uit gekomen.! Eerst lichamelijk herstellen en dan komt de sportschool wel weer

4 maanden geleden

Reactie op yessenia

Ik heb t zelfde vond t eerst wel erg vervelend maar ondertussen ben ik gaan ...
Kreeg zelfs een x de vraag ben je zwanger bij de massagesalon, moest even ervan opkijken 🙄 en antwoorde nee ben kort geleden bevallen dmv een keizersnede

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Ja heb ik ook! Dacht dat dat de kilo's zijn die maar blijven zitten (nog 8 van de 18 te gaan 😞) maar misschien toch ook deels wel gewoon meer opgezet (wat het laagje vet op mn buik valt me mee)

3 maanden geleden

Hoi hoi, Kunnen jullie ondertussen weer een spijkerbroek 'velen' aan je buik heel de dag?

3 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

Hoi hoi, Kunnen jullie ondertussen weer een spijkerbroek 'velen' aan je bu ...
Mijn keizersnede is bijna 16 weken en ik heb donderdag voor het eerst weer een broek aan gehad, wel een zachte pantalon maar komt wel precies over mijn buik waar het gevoelig was. Ik gaf nergens meer last van! Doe ook alweer 2 weken paardrijden en dat gaat ook allemaal prima!

3 maanden geleden

Gaat hier wel oké eigenlijk! In de avond wordt het wat gevoelig.

3 maanden geleden

Hi misschien een beetje gekke vraag, maar ruikt jullie litteken ook beetje muffig? Ook al was je het onder de douche?

3 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

Ja opzich wel maar vind sws flared leggings en pantalons lekkerder zitten dus ik draag weinig spijkerbroeken

3 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

Ja, al weer een aantal weken. Eerder droeg ik hoge spijkerbroeken met de rand ver boven het litteken.

3 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hi misschien een beetje gekke vraag, maar ruikt jullie litteken ook beetje ...
Hier had ik de tweede keer wel veel last van. Advies is smorgens en savonds wassen. Hoeft niet per se met zeep. En uiteraard goed drogen. Eventueel erna nog talkpoeder erop doen en katoenen of wollen onderbroeken dragen. Derde keer totaal geen last gehad van nare geurtjes 😁

3 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Hier had ik de tweede keer wel veel last van. Advies is smorgens en savonds ...
Thanks voor de tips! Waar komt het door eigenlijk? Misschien omdat het vochtig blijft?

3 maanden geleden

Reactie op denies95

Mijn keizersnede is bijna 16 weken en ik heb donderdag voor het eerst weer ...
Ik rij ook alweer! Na 8 weken begonnen, daar eigenlijk geen last van gehad. Af en toe in de avond wat gevoelig. Vond jij het ook spannend?