577 Reacties
MOD
6 maanden geleden
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het doen/hebben gedaan mbt thuiskomen met al een ouder kindje thuis.
Wij hebben nog 2 zoontjes en ben erg aan het twijfelen of ze met mijn man mee moeten gaan om de baby en mij op te halen of dat we ze onder moeten brengen bij mijn schoonmoeder. (zij zit dan op de camping nog geen km van ons thuis af)
Bij de geboorte van de 2e heeft mijn man de 1e meegenomen, maar hij liep de afdeling zowat af en ik kon er nou niet bepaald makkelijk achteraan toen hij medicijnen ging ophalen, dit zie ik met 2 koters dus totaal niet zitten. Maar van andere kant vind ik het wel belangrijk dat zij er betrokken in worden, hun thuis situatie veranderd ook en het 1e moment thuis wil ik ook gewoon zonder mijn schoonmoeder hebben. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Wij hebben trouwens de datum ook niet gedeeld. En gezegd, mochten we hem weten, dan delen we hem alsnog niet. Hebben alleen gezegd tegen schoonmoeder (zij let de 1e nacht op de kids) dat hij gepland wordt in de 39e zwangerschapsweek. En als het nodig is, dat ze dan optijd hoort hoe en wat.
6 maanden geleden
Reactie op MamaLars
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het doen/hebben gedaan mbt thuiskomen met al ...
Onze kids gaan 3 nachten slapen bij m'n schoonouders. Daar slapen ze altijd elke zondag. Ik heb ze uitgelegd dat ik een paar dagen in het ziekenhuis ben, maar dat ik ze wel elke dag ga zien. Mijn schoonouders zullen iedere keer wanneer de kids willen komen, ze brengen naar het ziekenhuis. Ze zijn wel al bijna 8 en 4, dus best makkelijk om uit te leggen en ze erbij te betrekken.
Zodra we weer naar huis mogen, wil ik dat ze met ons meegaan zodat we met z'n alle samen thuiskomen 🥰.
Morgen is de keizersnede. Ik ben zooo benieuwd naar hun snoetjes wanneer ze hun broertje of zusje gaan ontmoeten 🥹🥰
6 maanden geleden
Omdat onze jongste nu al ruim 2 weken in het ziekenhuis ligt, is onze oudste al heel vaak geweest.
Hij zal dan ook gewoon mee gaan met ophalen. Hij gaat altijd met ons mee, dus nu ook. Mijn man zal wel twee keer moeten lopen. 1x met de spullen naar de auto en later met ons . Maar dat doet hij graag…
De eerste ontmoeting was voor ons dan ook in het ziekenhuis. Wij hadden gezorgd dat de jongste in zijn bedje lag, zodat ik even aandacht aan me oudste kon geven. En zo de oudste er steeds meer bij betrekken. Hij geeft nu de flessen en speentjes aan, geeft de jongste kusjes.
6 maanden geleden
Reactie op betty91
Spannend!! Ik heb ook op 18 juni geplande keizersnede staan door stuitliggi ...
Ahwwww spannend ook, ik heb een geplande keizersnede door een eerdere operatie aan mijn baarmoeder.. Ik vind het ook erg spannend en hoop dat het blijft bij een geplande ks en niet dat ik daarvoor nog weeen of iets krijg :(
6 maanden geleden
Reactie op MamaLars
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het doen/hebben gedaan mbt thuiskomen met al ...
Onze dochter sliep twee nachten bij m’n ouders en kwam pas thuis toen wij thuis kwamen van het ziekenhuis. Ze is bijna drie en had niet gesnapt dat zij dan weer met opa en oma naar huis moest gaan. Dat wilde wij haar niet aandoen. We hebben die middag toen haar zusje was geboren wel videogebeld maar ze moest daar niks van hebben😂. Pas thuis vond ze het leuk
6 maanden geleden
Goedemorgen allemaal,
In de andere kletsgroepjes over geplande keizersnede heb ik een aantal van jullie voorbij zien komen en jullie misschien mij ook. Voor de dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd 💓💙
Wij gaan vanmiddag naar het ziekenhuis om uiteindelijk toch wel voor een keizersnede te gaan ipv een stuit bevalling.
Voor de dames die nog moeten alvast heel veel succes!
6 maanden geleden
Reactie op nyske24
Hebben jullie toevallig ook partners die zooo moe zijn...terwijl jij alle v ...
Hahaha. Het blijft een bijzonder iets die mannen 😅.
Kan m vaak achter t behang plakken, maar kan ook absoluut niet zonder hem 🤣.
6 maanden geleden
Reactie op denies95
Succes vandaag!
Oeps mijn hoofd zit zo vol verkeerd getypt. Vandaag hebben wij gesprek voor een keizersnede. En hebben net te horen gekregen dat hij voor morgen gepland staat. Wow dat was echt mega schakelen voor ons maar aan de andere kant zijn we er ook erg blij mee dat je weet waar je aan toe bent.
Morgen🙈
Dankjewel
6 maanden geleden
Reactie op nyske24
Hebben jullie toevallig ook partners die zooo moe zijn...terwijl jij alle v ...
Ja maar de mijne draagt overdag de zorg van onze peuter dus ik begrijp hem heel goed. Mannen kunnen ook minder goed tegen slaaptekort dan vrouwen.
6 maanden geleden
Reactie op Mila90
Vanochtend was de geplande keizersnede💙
Onze zoon Quinn is geboren
3700gr ...
Gefeliciteerd!!!
Ik krijg over 2 weken ook een geplande, had vorige keer spoed. Geen goede herinneringen aan. Hoe vond je dit verschillen van de vorige keer? Valt de pijn ook weer tegen?
6 maanden geleden
Helaas bij beide zwangerschappen een spoedkeizersnede! Afgelopen maandag bij inleiding reageerde onze kleine man niet goed op de weeën! Hierdoor ging zijn hartslag naar beneden! Ik wilde zo graag de natuurlijke bevalling maar helaas!
Twee jaar geleden ook een spoedkeizersnede bij onze dochter ivm foetale nood!
Gezondheid gaat voor alles maar god wat doet dit toch weer zeer!! 😣
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Gefeliciteerd!!!
Ik krijg over 2 weken ook een geplande, had vorige keer ...
Ooh spannend!
Het was nu zo veel rustiger, geen paniek etc. Dus heb nu echt een hele fijne ervaring.
Ze legde alles stap voor stap uit en je weet dat het met de baby goed gaat.
Pijn is voor mij vergelijkbaar met de vorige keer en valt dus enigszins mee.
Heel veel succes alvast ❤️ hopelijk ook een betere ervaring.
6 maanden geleden
Wat gek eigenlijk dat de ene vrouw de pijn super goed te doen vindt en de andere gaat half dood. Ik was de laatste trouwens… zal dit liggen aan de individuele pijngrens of zou dit ook kunnen verschillen per keizersnede?