577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat gek eigenlijk dat de ene vrouw de pijn super goed te doen vindt en de a ...
Ik merk wel degelijk verschil tussen m’n spoed keizersnede en m’n geplande. Mogelijk dat het ook te maken heeft hoe mn buikspieren gedaan zijn. Bij spoed zijn ze gesneden en laatst bij dr geplande hebben ze ze gescheurd (sorry voor de gevoelige lezer). Heb nu wel dat het gevoel boven mn litteken terug komt en dat is erg onprettig. Denk dat het ook aan je pijngrens ligt maar misschien ook de manier van de operatie zelf. Hoe dan, wij zijn strijders die onze baby’s op de wereld hebben gezet via de vip uitgang❤️

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik zou het echt niet weten. Pijn doet het echt wel hoor! Dat kan niemand ontkennen. Ik dacht bij nummer 1 om al met de pijnstilling te stoppen na 3 dagen ivm geven van borstvoeding. Maar dit had ik wat onderschat 🤣🤣. Toch zie ik niet op tegen het herstel. Ik heb tot nu toe twee keer een vrij makkelijk en snel herstel gehad en mag er eigenlijk niet over klagen. Doe het natuurlijk wel 🤪. Maar ik hoor inderdaad wel eens vrouwen die er echt heel lang over doen over het herstel. Ik ben verder geen sportief persoon, dus dat zegt ook blijkbaar helemaal niks. Het is niet dat ik nooit beweeg, maar sta in ieder geval liever niet in een sportschool 🤣. Mogelijk is het de pijngrens. Misschien is het ook een kwestie van goed geduld hebben en niet te snel van alles willen doen. Ik zou het echt niet weten waarom zoveel verschil per vrouw...

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb het gevraagd aan de gynaecoloog en er zit verschil tussen gepland en spoed, bij spoed snijden ze alles snel open en gaf ze aan dat ze niet rustig kijkt hoe de buikspieren staan, bij gepland kijkt ze wel naar de ligging en heeft het snijden ook geen haast waardoor het hechten van de verschillende lagen beter gaat en beter op elkaar past. Bij spoed hebben ze soms meer hechtingen nodig om de lagen weer netjes bij elkaar te krijgen. Het kan ook nog aan de persoon liggen die je dicht hecht! Hoe strak trekken ze dit aan etc iedereen hecht weer anders op zijn eigen manier zei ze tegen me!

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik had een geplande en de pijn was echt dikke prima na 5 dagen ofzo. Ik liep het hele dorp rond.

6 maanden geleden

Zijn er al dames die na 1,5 week al buiten lopen? Ik wil vanaf vandaag gaan opbouwen met buiten wandelen. De muren komen op me af 😅😅😅

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Zijn er al dames die na 1,5 week al buiten lopen? Ik wil vanaf vandaag gaan ...
Ik ben woensdag begonnen met wat rondjes door de straat van zeg een minuut of 8 haha. Zodat ik ff buiten ben geweest en kon kijken hoe dat voelde, voor mij was dit prima en op dat moment ook genoeg! Merkte daarna wel dat het vloeien voor een halfuur weer iets erger was (vloei nu bijna niets meer) maar dat hoort erbij. Wij hopen dat de kleine man vandaag op geboortegewicht is zodat we met hem een rondje kunnen wandelen!

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ik ben woensdag begonnen met wat rondjes door de straat van zeg een minuut ...
Bedoel dinsdag ipv woensdag*

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Zijn er al dames die na 1,5 week al buiten lopen? Ik wil vanaf vandaag gaan ...
Tot nu toe altijd wel gedaan. Maar echt opbouwen met minuten haha.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ik ben woensdag begonnen met wat rondjes door de straat van zeg een minuut ...
Dat vloeien ben ik idd voor ‘waargeschuwd’ ik ga vandaag met kinderwagen een rondje op het plein en dan weer naar binnen. Weten jullie zelf jullie baby? Ik denk dat onze dame ook bijna op geboortegewicht zit maar we mogen wel al naar buiten van de verloskundige

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Dat vloeien ben ik idd voor ‘waargeschuwd’ ik ga vandaag met kinderwagen ee ...
Jaa we hebben zo’n babyweegschaal van een vriendin geleend, ideaal! Maar als jij je goed voelt qua pijn moet een rondje plein lukken toch! Je merkt snel genoeg wanneer je te veel hebt gedaan. Jammer dat het weer alleen niet zo mee zit, vind het maar koud voor de tijd van het jaar.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Jaa we hebben zo’n babyweegschaal van een vriendin geleend, ideaal! Maar al ...
Ja het is geen mega lekker weer. Maar even een frisse neus halen is al top. Fijn dat jullie zo’n weegschaal hebben. Ze komen maandag van het cb thuis dus ben benieuwd hoe ze gegroeid is

6 maanden geleden

Ivar was vandaag over zijn geboortegewicht heen dus eindelijk een klein rondje buiten kunnen wandelen 🩵☀️

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ivar was vandaag over zijn geboortegewicht heen dus eindelijk een klein ron ...
Heerlijk hè! Merkte het wel eventjes aan m’n bekken omdat binnen de vloer gelijk is en buiten liggen klinkers. Olivia vond het wiebelen heerlijk . Morgen weer een stukje verder en dan elke dag opbouwen 🥰

6 maanden geleden

Weet iemand na hoe lang je weer (een poging) kan doen tot fietsen? Mijn vorige keizersnede was in de winter, dus toen stond ik niet te springen om te fietsen. Nu lijkt het me wel lekker haha. Op internet lees ik verschillende informatie tussen 2 en 8 weken..

6 maanden geleden

Zijn er hier ook nog vrouwen die nog moeten? Haha! Het lijkt wel of de hele juni groep al bevallen is terwijl we nog maar in de eerste week zitten? Hoe kan dat! Haha

6 maanden geleden

Reactie op LiefsEva

Weet iemand na hoe lang je weer (een poging) kan doen tot fietsen? Mijn vor ...
De vorige keer ben ik na 2 weken gaan fietsen, omdat het herstel vlot ging. Nou, dat fietsen was niet fijn (hobbelig). Ik krijg nu morgen een keizersnede, maar ze adviseerden nu iets langer te wachten. Hoe lang precies hebben ze niet gezegd

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Zijn er hier ook nog vrouwen die nog moeten? Haha! Het lijkt wel of de hele ...
Haha ja ik!😬 Komende maandag staat de keizersnede gepland, zo spannend..

6 maanden geleden

Hey meiden! Over 1,5 week krijg ik mijn geplande keizersnede. Morgen heb ik een telefonische afspraak met de anesthesist. Hebben jullie enig idee hoelangs zo’n gesprek duurt? Anders regel ik even oppas voor mijn zoontje van 1,5😂

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

Haha ja ik!😬 Komende maandag staat de keizersnede gepland, zo spannend..
O heel spannend! Ik moet nog tot 19 juni wachten… ben er zo klaar mee haha

6 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

De vorige keer ben ik na 2 weken gaan fietsen, omdat het herstel vlot ging. ...
Ik dacht vandaag even naar de bakker om de hoek te fietsen 2,5 week later. Maar dat werd tot de hoek van de straat. Man man wat onplezierig. Volgende week nog maar eens proberen