577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hey meiden! Over 1,5 week krijg ik mijn geplande keizersnede. Morgen heb ik ...
Bij mij een minuut of 15 denk ik.. vooral bespreken hoe het gaat enzo. en als je eerder een keizersnede hebt gehad wat er evt niet oké ging..

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

O heel spannend! Ik moet nog tot 19 juni wachten… ben er zo klaar mee haha
Pff ik ook, ik vind het zooo lang duren allemaal. Elke dag afstrepen vanaf moment dat je weet wanneer het is haha

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Zijn er hier ook nog vrouwen die nog moeten? Haha! Het lijkt wel of de hele ...
Ik mag 21 juni pas 😅

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Ik heb laatst deze afspraak gehad, het stelt niks voor. Hij bespreekt eventueel medicijnen of je deze nog moet innemen en welke hoeveelheid. Bij mij heeft hij dan nog bloeddruk, hartslag en zuurstof gemeten. Maar dat zal telefonisch niet gaan. Denk dat het wel gaat met je zoontje er bij 🙂

6 maanden geleden

Reactie op LSG91

Ik mag 21 juni pas 😅
Ik ook!

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Zijn er hier ook nog vrouwen die nog moeten? Haha! Het lijkt wel of de hele ...
Ja hoor, duurt hier ook nog even!!☺️

6 maanden geleden

ik 18 juni

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Echt maar 5 min! Luistert even snel hart en longen, shirt omhoog. Bijzonderheden allergieën e.d. ik moest wel even naar verpleegkundige ook die dan even je bloeddruk controleert. En over je medicatie als je die hebt voor apotheek voor opname

6 maanden geleden

Reactie op Nouk09

Echt maar 5 min! Luistert even snel hart en longen, shirt omhoog. Bijzonder ...
Mijn afspraak is telefonisch. Zal dus wel nog korter zijn😂😂

6 maanden geleden

He dames heeft iemand ervaring met de scarban pleisters voor het bevorderen van t herstel van je litteken? Mijn litteken is nu heel hard onder de huid. Echt een plak van vier vingers om t litteken heen wat heen dik is.... misschien is dit normaal hoor na bijna drie weken. Ik heb geen idee. Hoe voelt jullie litteken?

6 maanden geleden

Welk advies hebben jullie gekregen m.b.t. autorijden? Lees veel verschillende verhalen. Tegen mij is gezegd 6 weken niet auto rijden, vind dat echt pittig zeker als mijn vriend na volgende week weer gaat werken. En ook omdat ik me echt dikke prima voel en nauwelijks last heb. Worden zo nog een lange 4 weken 😱

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Welk advies hebben jullie gekregen m.b.t. autorijden? Lees veel verschillen ...
Volgens mij is dat echt verschillend aan wie je het vraagt. In mijn voorlichtingsfolder staat 3 weken, vorige keer werd er gezegd dat het 6 weken was. Misschien handig om te checken bij je verzekering? Denk dat dat nog t belangrijkst is.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Vanuit mijn ziekenhuis is 6 weken het advies. Ligt denk ik ook aan je verzekering. Zou die anders even bellen.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Bij mijn eerste kz zeiden ze zes weken, ik vroeg het nu en toen zei de gyn twee weken… maar wat ik vooral ook online lees is dat je het goed moet checken met je verzekering. Er zijn namelijk bepaalde verzekeringsmaatschappijen waarbij je zes weken niet verzekerd bent…

6 maanden geleden

Thanks voor jullie antwoorden! Ga zeker morgen de verzekering even bellen.

6 maanden geleden

21 juni was mijn keizersnede gepland. Maar mijn kindje had andere plannen. 5 juni zijn mijn vliezen gebroken en 2 uur daarna zijn de weeën begonnen. Helaas was er geen plek op de OK. 9 cm ontsluiting gehad en echt hele pijnlijke weeën. Vooral vervelend dat je weet dat die weeen nergens voor nodig zijn 🙈. Na 5 uur weeen hebben gehad, eindelijk plek voor de keizersnede. Van de ruggenprik en keizersnede heb ik niks gevoeld. Je voelde wel dat ze bezig waren, maar dat was niet pijnlijk. Toen ik mijn zoontje met 3850 gram geboren. Na 25 uur waren we weer thuis. Ik heb weinig pijn, alleen weinig energie. Vooral alles rustig aan doen en op mijn tempo!

6 maanden geleden

Ik krijg net bericht dat mijn geplande keizersnede dagje naar voren is gezet. Volgende week dinsdag 18 juni ben ik aan de beurt. Jemig wat ben ik zenuwachtig… voel het gewoon door mijn lijf gieren als ik eraan denk!

6 maanden geleden

Spannend! Ik heb er nul rekening mee gehouden dat het nog kan veranderen!🤣

6 maanden geleden

Ik heb woensdag mn keizersnede, lekker vroeg in de ochtend. Nu wel vanmiddag nog even een kies eruit laten trekken wegens ondragelijke zenuwpijn, whyyy?! Ik wilde zo graag die laatste 2 dagen genieten haha

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik krijg net bericht dat mijn geplande keizersnede dagje naar voren is geze ...
Zo herkenbaar. De mijne werd drie dagen naar voren geschoven en ineens was het nog 6 dagen voor we ons meisje gingen ontmoeten. Ik was de hele week een blok spanning. Succes met de laatste lootjes ❤️