577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Zo herkenbaar. De mijne werd drie dagen naar voren geschoven en ineens was ...
Ow had niet gedacht dat het nog kon schuiven. Wat hebben ze meegegeven van reden?

6 maanden geleden

Reactie op Hatsjoe

Ow had niet gedacht dat het nog kon schuiven. Wat hebben ze meegegeven van ...
Ik stond op een spoed plek en ik moest daar weg. Toevallig was er iemand al eerder bevallen en kon ik die dag krijgen.

6 maanden geleden

Reactie op Alisha94

21 juni was mijn keizersnede gepland. Maar mijn kindje had andere plannen. ...
Gefeliciteerd! Wat een grote verrassing 😅. Maar misschien dan ook minder last gehad van de naweeën? Toch wel echt apart dat je dan nog moet wachten omdat we geen plek is 😅. Zonde van al die weeën 🫣. Fijn dat jullie al zo snel naar huis mochten 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Hatsjoe

Ow had niet gedacht dat het nog kon schuiven. Wat hebben ze meegegeven van ...
Geen reden. Denk dat t beter paste op het OK rooster. Met alle respect maar wij zijn natuurlijk totaal niet spannend voor zo’n OK afdeling. Wij worden gewoon ergens neer gezet waar er eens iemand geen open hart operatie krijgt haha

6 maanden geleden

Vanochtend de keizersnede gehad! Ik heb echt enorm veel pijn, echt van die pijnscheuten.. iemand die dit herkent? Ik denk zelf flinke naweeen, maar heftig is het wel.. krijg morfine, diclofenac en paracetamol

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

Vanochtend de keizersnede gehad! Ik heb echt enorm veel pijn, echt van die ...
Ja dat kunnen heel goed naweeën zijn. Soort van kramp die enorm pijnlijk is.

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ja dat kunnen heel goed naweeën zijn. Soort van kramp die enorm pijnlijk is ...
Dat ja. Jeetje wat heftig. Neemt dat een beetje snel af?

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

Dat ja. Jeetje wat heftig. Neemt dat een beetje snel af?
Vraag of ze je misschien kunnen helpen met je ademhaling op t moment dat je het voelt. Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar dat kan de boel wel iets versnellen. Zo niet, probeer dan te focussen op je ademhaling. De eerste 24 uur kunnen pittig zijn. Daarna neemt het echt wel af. En hoeveel pijnstilling je ook krijgt, helaas zijn die naweeën niet te verzachten 🫣🥹.

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

De eerste nacht vond ik ook een hel qua pijn. De tweede nacht heb ik kunnen slapen gelukkig. Echt, het wordt minder!

6 maanden geleden

Ik krijg maandag een keizersnede. Hebben jullie nog tips?

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

En hoe is het vandaag met je?

6 maanden geleden

Reactie op nyske24

En hoe is het vandaag met je?
Jullie hadden gelijk; de volgende dag echt veeeel draaglijker! Wat ik vooral merk; als je eenmaal in beweging bent, gaat alles steeds wat makkelijker!

6 maanden geleden

Is jullie buik boven het litteken ook zo gevoelig? Alsof er prikkeldraad over heen gaat/zit als ik het aanraak. Verder trekt het litteken lekker dus dat is een teken van genezen

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

Jullie hadden gelijk; de volgende dag echt veeeel draaglijker! Wat ik voor ...
Ahhh mooi zo. Wat fijn dat dit bij jou ook zo is. En nu de uitdaging om rustig aan te doen;)

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Is jullie buik boven het litteken ook zo gevoelig? Alsof er prikkeldraad ov ...
Ja hè. Hier ook voor van t litteken tot mn navel gevoelloos en toch staat het in de fik. Een beetje als een verdoving die uitwerkt;)

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Is jullie buik boven het litteken ook zo gevoelig? Alsof er prikkeldraad ov ...
Jaaa ik heb dit ook! Idd vanaf het litteken tot ongeveer onder mijn navel. Ik vind het een beetje aanvoelen alsof het een blauwe plek gevoel is, doet enkel pijn als je er overheen wrijft. Onder het litteken heb ik een dof gevoel.

6 maanden geleden

Hoihoi, heb niet alles gelezen, wellicht dat het ergens staat, maar na hoeveel dagen konden jullie poepen? Ik heb zo erg last van winderigheid, maar poepen lukt niet. Alhoewel ik wel merk dat het echt erujt moet.

6 maanden geleden

Reactie op esmeen

Hoihoi, heb niet alles gelezen, wellicht dat het ergens staat, maar na hoev ...
5 dagen uit m’n hoofd. Is vrij normaal na een keizersnede. Krijg je ook van die zakjes? Dat kan helpen. Tevens kunnen ijzer tabletten juist voor verstopping zorgen

6 maanden geleden

Ik krijg volgende week vrijdag mijn geplande keizersnede en ben best een beetje zenuwachtig voor het herstel. Wij hebben een eigen bedrijf en hadden zelf besloten dat mijn man wel de eerste (En misschien tweede) week thuis zou zijn. Nu gaan mijn schoonouders er vanuit dat ik na een dag of 3/4 wel weer alleen thuis kan zijn en mijn man een aantal uurtjes op de zaak kan helpen. Ik krijg hier best stress van. Hoe snel konden jullie het allemaal alleen redden??? Want ik geloof dat dit echt niet een realistisch beeld is.

6 maanden geleden

Reactie op esmeen

Hoihoi, heb niet alles gelezen, wellicht dat het ergens staat, maar na hoev ...
Ik kon twee dagen later al weer poepen, daarvoor idd vooral last van lucht. Mijn ontlasting was juist de eerste dagen heel dun.