1079 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi een domme vraag misschien, maar stel dat je vandaag zou mogen testen dan ben je 17 juni uitgerekend. Dus dan kunnen mensen toch niet weten of ze 18,19,20,21,22,23 of 24 juni zijn uitgerekend?
2 jaar geleden
Hoihoi een domme vraag misschien, maar stel dat je vandaag zou mogen testen ...
Met vroege testen zou je dus al voor de NOD kunnen testen. Dus het zou kunnen dat je in de groep valt. Termijnen kunnen ook nog veranderen na de eerste echo of bij de termijn echo. 🥰
2 jaar geleden
Kiran
30 jaar
1ste kindje
19-06-2024
Krampjes in onderbuik, weinig eetlust
2 jaar geleden
Anne
32 jaar
2 kindje
21 juni uitgerekend (denk ik)
Momenteel pijnlijke borsten, krampjes en bij vlagen misselijk
2 jaar geleden
Hoi allemaal. Ik ga me toch aanmelden voor deze groep al is het nog een beetje pril gezien de hele vage lijntjes die ik gisteren en vandaag heb gehad maar als alles goed mag blijven gaan zou ik rond 19 juni uitgerekend zijn.
Ik ben Amber ik ben 29 jaar. Dit wordt ons 4e kindje. Ik heb op dit moment heel veel krampen en rug pijn. Wij wonen in Schotland dus de procedures zullen hier wat anders zijn dan in Nederland. Ik heb vanmorgen mezelf aangemeld bij de Midwife en wordt mogen gebeld voor een intake. Heel hard duimen dat mijn streepjes donkerder worden
2 jaar geleden
Vandaag heeeel vroeg een heel licht streepje!
Tweede kindje, 22 juni uitgerekend.
Symptomen: duizelig, buikpijn
2 jaar geleden
Suaad
32
2e kindje
4 weken 3 dagen 😃
13 juni uitgerekend
Symptomen: geen tot nu toe
2 jaar geleden
Dominique
27
1e kindje (na 3 mk, 1 bbz) ✨
19-06-2024
Symptomen.. waar zal ik beginnen 🤣 heel erg moe, sterke reuk, pijn onderrug en krampjes buik, last van darmen, heftige dromen en heel vroeg op, prikkelbaar, gevoelige borsten, misselijk als ik niet eet.. Kan er niet omheen en I love it 🤪 voor nu dan nog hè 😜
2 jaar geleden
37 jaar
Tweede kindje
18 juni uitgerekend
Symptomen: pijnlijke borsten, veel plassen en heel koud
2 jaar geleden
Melissa 32 jaar 3e kindje en 5e zwangerschap volgens mijn berekening uitgeteld op 20-06-2024
Last van vermoeidheid en zere borsten
2 jaar geleden
Hallo,
Ik ben Mariska, 30 jaar. En pril zwanger van ons 2e kindje, waar we 8 jaar op hebben moeten wachten. We hebben al een prachtige dochter van 9.
Als alles goed mag gaan zouden we rond 20 juni uitgerekend zijn. Op de verjaardag van mijn dochter. We mogen alles hopelijk nog een keer ervaren, maar dan precies 10 jaar later. Heel bijzonder.
Wij zijn zwanger geworden door middel van een ICSI traject. Mijn officiële testdatum is pas Zaterdag. Maar test vanaf zondag al positief, en de testen lopen al mooi op.
Ik heb vooral last van moeheid, en lage rugpijn. Gevoelige borsten.
Verder voel ik me top!
Ik hoop dat dit wondertje zich goed mag ontwikkelen en we over 9 maanden ons trotse ouders en grote zus mogen noemen.

2 jaar geleden
Ik sluit me voorzichtig aan... NOD is 13 oktober normaal. Zonet een early met dit resultaat. Heel spannend want ik had begin augustus een biochemische zwangerschap (aka na paar dagen positief testen een afloop en miskraam). Geen menstruatie gehad... dus data is rond 20 juni denk ik aangezien mijn ovulatie rond 28september was.
Leeftijd:28
Eerste kindje 🥰
Uitgerekende datum 20juni ongeveer
Symptomen: buiten krampen sinds eergisteren en wat vermoeidheid, weinig anders... bloedsmaak paar dagen terug. Met de miskraam had ik veel meer kwaaltjes
Wat je echt moet weten; ik ben echt gek geworden omdat het spannend is en ik hoop dat het goed mag gaan en blijft 🥰

2 jaar geleden
Jose
28 jaar
Word mijn 3e
Uitgerekend op 19-06-2024
Tot nu toe snel vermoeit veel zweten en heel klein beetje misselijk. Heb 2 dochters van 7 en net 1. Hoop nu toch wel op een jongetje 🫣, maar ment een meisje zijn we net zo blij❤️
2 jaar geleden
Hallo lieve dames!
Ik sluit me ook heel voorzichtig aan… aanstaande zaterdag/zondag NOD, maar vandaag al een prachtige test in handen! Voor nu nog erg angstig na mijn vroege miskraam van vorige maand, maar ik probeer positief te blijven. Ik ben 25 jaar en ben zwanger van ons eerste kindje. Volgens de Flo app zou ik rond 21 juni uitgerekend zijn.
Symptomen: gevoelige borsten, hogere hartslag en vermoeidheid.
❤️

2 jaar geleden
Hoi allemaal! Net als Lisanne sluit ik mij voorzichtig aan. NOD ~ vrijdag.
Lotte
27
1e keer zwanger
Uitgerekend 20 juni
V
Pijnlijke borsten en al een aantal dagen flinke kramp, gelukkig geen bloedverlies maar toch heel spannend. Ik mocht al een afspraak voor een echo maken, 2 november is the day!