432 Reacties

2 jaar geleden

6 dagen voor NOD 🤞🏻 over een paar dagen weer eens testen. Dit is ronde 12 voor ons na 3 miskramen en 1 BBZ. Volgens eigen berekening 28/06 uitgerekend 🥹

2 jaar geleden

Reactie op GMN

6 dagen voor NOD 🤞🏻 over een paar dagen weer eens testen. Dit is ronde 12 ...
Wat leuk! Duimen. Ik zit ook nog voor mijn NOD, ik denk dat ik 25 juni uitgerekend ben. Deze zomer hadden we bij de twaalfde ronde voor het eerst een positieve test, helaas werd dat een miskraam. Nu weer hersteld en is het de tweede keer proberen al raak! Ik ben heel blij maar vind het ook erg spannend, het is nog zo pril

2 jaar geleden

Reactie op Luna74

Wat leuk! Duimen. Ik zit ook nog voor mijn NOD, ik denk dat ik 25 juni uitg ...
Wij hadden onze laatste miskraam vorige maand dus ik kan het niet echt geloven net toch maar weer een test genomen. Ziet er donkerder uit. Begrijp je spanning helemaal. Ik ben nu ook echt zoooo onzeker🥲

2 jaar geleden

Hoi allemaal! Naam: Jente Leeftijd: 31 Hoeveelste kindje: 1e Uitgerekende datum: 25 juni Symptomen: vermoeidheid Iets dat je moet weten: eerste ronde raak; overrompeld, maar heel gelukkig; vind het heel spannend allemaal, ook of alles goed gaat

2 jaar geleden

Hoi hoi dames! Naam: Betty Leeftijd: 32 Hoeveelste kindje: 2e Uitgerekende datum: 25 juni Symptomen: ik val telkens in slaap 😴 verder (nog) niets.

2 jaar geleden

Gisteren positieve testen gehad op 6 dagen voor NOD. 2de zwangerschap met een peuter van 2 jaar. Ervaar al echt zwangerschaps symptomen. Dit keer lijken ze zelfs erger dan mijn eerste zwangerschap. Iemand hier ervaring mee. Of lijkt dit puur omdat je ook met een peuter zit? Ik duim voor alle andere dames 🤗🤞

2 jaar geleden

Naam: Magda Leeftijd: 37 Hoeveelste kindje:2e Uitgerekend datum: 28 juni Symptomen: opgeblazen gevoel en af en toe maagzuur en moe. Vandaag positief getest . Vorige maand met 5 weken miskraam gehad

2 jaar geleden

Leuk! Ik heb net positief getest en ben dus ook “net” zwanger Ben 29 jaar Dit is mijn 2e kindje Ergens eind juni denk ik ;)

2 jaar geleden

Reactie op mommytobe1994

Leuk! Ik heb net positief getest en ben dus ook “net” zwanger Ben 29 jaar ...
Sorry beetje verwarrend met net getest bedoelde ik 2 dagen geleden ;)

2 jaar geleden

Hallo allemaal. Mijn naam is Amanda. 3 dagen voor NOD en op de test is al een licht streepje te zien. Ontzettend gespannen en al paar dagen moe en wat misselijk. Al heel lang de wens en nu hopelijk eindelijk gelukt, mijn cyclus is heel onregelmatig dus als ik nu bereken ongeveer uitgerekend 27 juni. Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen alleen vind het heel spannend en eng.

2 jaar geleden

Hallo ik ben sylvia Zwanger van nr 5☺️ Afgelopen jaar 3 miskramen gehad. Dus hoop dat alles nu goed gaat. Mijn kwaaltjes. Moe, neus dicht, met vlagen misselijk.

2 jaar geleden

Hi allemaal! 💕 Naam: Sanne Leeftijd: bijna 27 Hoeveelste kindje: 1e Uitgerekende datum: 26/27 juni Symptomen: moe, af en toe maagzuur en heeeeeeel gelukkig 🤍

2 jaar geleden

Ik heb het gisteren zo verteld aan mijn man 🥹 super emotioneel

2 jaar geleden

4 dagen voor nod 27 juni 2024 uitgerekent 🥺🥺

2 jaar geleden

Hoi allemaal, ik sluit me graag aan! Naam: Vera Leeftijd: 31 Kindje: 2e, al een dochter die bijna 2,5 zal zijn rond de geboorte Uitgerekende datum: 26 juni Symptomen: steekjes in onderrug en liezen, gevoeligere borsten en moe Zwanger nu na de 3e cryo terugplaatsing uit een eerdere ICSI behandeling waar onze dochter direct bleef plakken na de verse terugplaatsing.

2 jaar geleden

Wat leuk! Ik heb vanochtend positief getest. Naam: Janine Leeftijd: 30 jaar Hoeveelste kindje: 2e kindje Uitgerekende datum: 26 juni Symptomen: weeïg gevoel, veel boeren 😅, slecht slapen en wat steekjes in mijn buik.

2 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
vorg jaar oeps typfout

2 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Tot nu toe lopen de testen mooi op. Hoop zo erg voor alle mama’s met een kinderwens dat het ze allemaal lukt🥹 zie dat onze uitgerekende datums 1 dag verschillen. Super leuk en spannend 🤍

2 jaar geleden

😍

2 jaar geleden

Wie ben je: Anna Leeftijd: 26 Hoeveelste kindje: 2e Uitgerekende datum: 26/27/28 juni ong. Symptomen: maagzuur