6 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb laatst bij de pippoos klei gekocht, van die kleine bakjes met stempels als deksels. Hoeden en zonnebrillen doen het ook goed, net als samen dansen (al is dat allemaal niet knutselen, maar wel creatief).
4 dagen geleden
In een ziplock vriezerzak doe je een blad papier en wat klodders verf. De zak dichtmaken en de punten vastplakken op tafel. Je kleintje kan dan lekker de verf duwen, slaan, pletten, smeren zonder dat er iets vies wordt. Erna haal je het papier eruit (zak met verf gooi je weg) en je hebt een heel schattig eerste kunstwerk! Super leuk
3 dagen geleden
Reactie op Guestwhat
In een ziplock vriezerzak doe je een blad papier en wat klodders verf. De z ...
Dit is inderdaad leuk! Mijn tip is wel om wat dikker papier te gebruiken. De eerste keer was het vel zo doorweekt dat het niet heel bleef bij het er uithalen 馃槄馃槀
3 dagen geleden
Reactie op IrisBB94
gaat die klein niet allemaal in de mond??
Ons meisje krijgt kiesjes, dus z ...
Bij ons niet, maar als ze alles in de mond stopt zou ik het wellicht niet doen. Die klei is trouwens geloof ik tarwemeel en wat kleurstof, dus er kan ook niet heel veel misgaan.
Eventueel kan je dus zelf ook klei maken met tarwemail, water, en kleurstof (van bij de bakproducten in de supermarkt).
Groetjes!