18 Reacties
vorig jaar
Reactie op Burcin Güven 1996
Ik doe ook koek in de fruit dan raken ze meer vol de maag 👌🏻
Waarom geef je niet gewoon wat meer fruit dan? Oprechte vraag he.. want ik ben het zo van plan eigenlijk. Als ik het kan volhouden met Anja zo. .
vorig jaar
Dat hij beter aan komt kilos 🤣 mijne zoon drink bijna geen melk meer verborgen reflux hep in gevoel dat het ook beter in maag ligt
vorig jaar
Ik gebruik het niet, de kinderarts was er instant tegen 😂 maar mijn dochtertje lust wel veel minder graag fruitpap dan groentenpap dus als ze het echt niet graag blijft hebben zal ik toch eens overwegen om koekjesmeel eraan toe te voegen… Eerst nog even proberen zonder… 😃
vorig jaar
Website K&G zegt dat het wel eens mag (koek of havermoutmeel...) ik de pap, maar dat het zeker niet hoeft en liever dat je het weinig doet dan veel.
Ik doe het voorlopig niet (al komt de banaan er altijd wel weer een stuk uit, dus misschien wel een optie om eens te proberen 🙈 stoeme reflux).
(PS: Zus is huisarts en ze zegt dat de dokters van k&g soms echt dwaze dingen zeggen, maar dat hun website wel echt vrij accuraat is, die mag je echt volgen)
Volledige tekst van de website:
"De reden om koek of meel aan fruit te voegen, is om in te dikken. Heel vloeibare fruitpap is moeilijker om af te happen voor een baby. Maar een indikkingsmiddel hoeft niet altijd, een vastere fruitpap heeft dit niet nodig, banaan en mango dikken bijvoorbeeld van nature in. Is indikking toch nodig? Gebruik dan best ongezoete kindermelen, -vlokken, of -granen. Gebruik niet dagelijks kinderkoek, want dit leidt tot de gewoonte om op het moment dat je overgaat naar stukjes fruit, ook nog een koek aan je kind te geven. Dat hoeft niet."