8 Reacties

20 dagen geleden

Ik kolf nog 3x per dag als ik werk. 9u, 12u en 15u. Mijn productie heeft even een inkakker en wil graag vriezer voorraad behouden ivm papadag/de opvang. Thuis vergeet ik helaas vaak wel te kolven op fruit/groente momentjes. Ik kan op zich prima een moment overslaan.

20 dagen geleden

Ik kolf ook nog elke drie uur als ik aan het werk ben. Thuis is het elke 4 a 5 uur live voeden.

20 dagen geleden

Ik kolf 2x

20 dagen geleden

Bij een dagdienst kolf ik 3x (om 8-11-15) en avonddienst 2x (17-21)

20 dagen geleden

Ik kolf nog 2x. Ik zorg ervoor dat ik mijn kleine voed en erna mijn borsten leeg kolf om 6.30. Op werk kolf ik 10.30 en 14.30 en dan geef ik hem weer live voeding rond 18.00

20 dagen geleden

Ik kolf 3x, 2 keer tijdens borstvoedingspauzes en 1x tijdens mijn middagpauze (van een uur). Als de kleine 9 maanden is ga ik ouderschapsverlof inzetten om te kolven. Bij de oudste heb ik tot 14 maanden gekolfd. Volgens mij ben ik toen met 12 maanden het kolven gaan afbouwen.

19 dagen geleden

Ik kolf 3 keer: ca 9.30, 12.30 en 15.30, afhankelijk van mijn werkschema. Kan gelukkig in m'n eigen kantoor kolven dus ben meestal gewoon aan het werk op de laptop.

18 dagen geleden

Ik kolf 2 keer per dag op kantoor. Meestal kolf ik ‘s ochtends thuis rond 6 of 7 uur. Ik kolf dan na 4 uur weer, dus 10 of 11 uur. En dan dus 14 of 15 uur weer. Als ik meetings heb, kolf ik een kwartier eerder of juist later. In principe drinkt zij ook 2x als ik op kantoor ben. Dus vaker kolven is ook niet nodig.