118 Reacties

één maand geleden

Hallootjesss, gekke vraag om dit topic weer leven in te blazen. Ik kreeg dit jurkje als kraamcadeau maar eh doe je hier een romper onder? Lijkt me er zo raar uitzien.

één maand geleden

Reactie op Hadassa90

Hallootjesss, gekke vraag om dit topic weer leven in te blazen. Ik kreeg di ...
Lichtgroene lange mouw romper van Hema (nu in de aanbieding) past er prima onder. Is van bamboe dus lekker koel.

één maand geleden

Wat doen jullie je baby aan in de draagzak met dit weer?

één maand geleden

Reactie op mvles

Wat doen jullie je baby aan in de draagzak met dit weer?
Korte mouwen romper en een broekje. Vanmorgen had mijn kindje nog sokjes aan, maar nu niet meer.

één maand geleden

Reactie op Hadassa90

Hallootjesss, gekke vraag om dit topic weer leven in te blazen. Ik kreeg di ...
Als het heel warm is een luierbroekje

één maand geleden

Reactie op mvles

Wat doen jullie je baby aan in de draagzak met dit weer?
Wij alleen een mouwloze romper. En dan nog komt hij er bezweet uit 😅

één maand geleden

Hey, dit vlekje op zijn voetje heb ik vandaag gezien na dat we even in de zon hebben gezeten is dit een gestoken plekje of is het (wat ik zelf denk) een opkomende moedervlek??

één maand geleden

Reactie op paolavdcolk

Hey, dit vlekje op zijn voetje heb ik vandaag gezien na dat we even in de z ...
Muggenbeet lijkt het op, heeft mijn zoontje ook, ziet eruit als een roze/rode stipje.

één maand geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Hoeveel luiers slaan jullie in? Bij mn 1e ging mn vriend regelmatig weg om ...
Ik bestel ze via de kruidvat app. Meestal is de aanbieding 3 pakken voor xx euro, kruidvat eigenmerk. Dichte pakken mag je in de winkel ruilen voor een andere maat, dus ik over heb doe ik dat. Het openpak ging naar zolder bij m'n oudste, die gebruik ik nu weer voor de jongste.

één maand geleden

Zeg, hoe doen jullie een Dr Browns speen op een Difrax fles? Bij mij komt er melk onder de flesring uitsijpelen. Ik voed mn dochter in zijligging. Met de S speen van Difrax heeft ze binnen 10 minuten de fles leeg, dus wilde graag de P/T speen van Dr Browns gebruiken.

één maand geleden

Mijn dochter heeft een droge voorhoofd. Lijkt wel een beetje op eczeem. Iemand tips voor iets om erop te smeren ?

één maand geleden

Reactie op MoederWendy

Zeg, hoe doen jullie een Dr Browns speen op een Difrax fles? Bij mij komt e ...
Duw je 'm goed onder het randje? Wij hebben precies dezelfde set-up maar nog geen lekkage gehad

één maand geleden

Reactie op dkgract46

Duw je 'm goed onder het randje? Wij hebben precies dezelfde set-up maar no ...
Heb je dan de Browns speen in de Difrax ring gedaan? Dat lukte mij namelijk zo snel niet, maar misschien heb ik te snel opgegeven haha

één maand geleden

Reactie op Samirayous95

Mijn dochter heeft een droge voorhoofd. Lijkt wel een beetje op eczeem. Iem ...
Ik gebruik daar vaseline voor

één maand geleden

Reactie op MoederWendy

Heb je dan de Browns speen in de Difrax ring gedaan? Dat lukte mij namelijk ...
Heb het al gevonden, zal wel last hebben gehad van brainfog ofzo 🤣

één maand geleden

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand wat dit is en wat we eraan kunnen doen?

één maand geleden

Reactie op Rxxx34

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand ...
Dit is berg, je hebt geloof ik wel berg zalf van bijv dr leenarts maar ik zou er niks aan doen. Het gaat vanzelf over 😊

één maand geleden

Hoi, ik ben vandaag precies na 6 weken ongesteld geworden. Nu heb ik heel erg mijn best gedaan om mijn te lage melkproductie op pijl te krijgen. Kan deze nu weer kelderen en wat kan ik daar tegen doen? Ik geef live bv en afgekolfde bf.

één maand geleden

Reactie op Rxxx34

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand ...
Met een doekje een beetje olijfolie op wrijven. Volgende dag veeg je het er zo af. Is inderdaad berg 😊 Dure zalf is niet nodig, thuisarts raadt ook gewoon olijfolie aan.

één maand geleden

Reactie op Rxxx34

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand ...
Ja, berg! Ik smeer frambozenpitzalf. Helpt ook goed, is heel vet.