122 Reacties

één maand geleden

Reactie op MamaVanBijnaDrieMoppies

Met een doekje een beetje olijfolie op wrijven. Volgende dag veeg je het er ...
Wat voor olijfolie ? Extra vierge?

één maand geleden

Reactie op Rxxx34

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand ...
Heeft je kindje babyacne gehad? Ons zoontje had dit ook precies daar als ‘restant’ van de acne, droogt vanzelf uit en je kan het dan met een hydrofiel washandje zo zachtjes wegwrijven. Denk geen spulletjes voor nodig, enkel beetje tijd :)

één maand geleden

Reactie op Samirayous95

Wat voor olijfolie ? Extra vierge?
Maakt niet uit, kan elke olie zijn 😊

één maand geleden

Reactie op Rxxx34

Onze zoon heeft schilferige plekjes/eczeem bij de wenkbrauwen. Weet iemand ...
Beginnende berg. Waarschijnlijk groeit dit door naar zijn haar. Berg zalf van Dr Leenarts (kammetje zit er bij) en binnen 2 dagen is t weg

één maand geleden

Reactie op PKM94

Hoi, ik ben vandaag precies na 6 weken ongesteld geworden. Nu heb ik heel e ...
Kijk even naar cluster kolven ofwel power pumping. Ik weet wel dat je bv door je gemoedstoestand kan veranderen. Bijvoorbeeld bij somberheid minder productie en bij blijheid meer productie, dus misschien wel. https://borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/menstruatie-en-borstvoeding/

één maand geleden

Reactie op Lana_vdz

Kijk even naar cluster kolven ofwel power pumping. Ik weet wel dat je bv do ...
Helaas heeft power kolven geen effect gehad bij mij! Interessant over de gemoedstoestand ivm hormoon fluctuatie met de menstruatie, zal er goed op letten bedankt!

één maand geleden

Hoi! Dochtertje van bijna 10 weken hier, krijst altijd enorm zodra ze in bed gelegd wordt. Overigens bij alle slaapjes. Uiteindelijk krijg ik haar wel getroost en in slaap (vaak toch weer oppakken), maar zou graag verbetering zien. Tips/adviezen van anderen of is dit een kwestie van tijd?

één maand geleden

Weet iemand wat dit vlekje is? Zit bij de wang van m'n zoontje en voelt ruw en stug. Het begon met wat puistjes en nu zie je dit

één maand geleden

Iemand die kleine blauwe puntjes/plekjes herkent bij zijn of haar baby?

één maand geleden

Reactie op MamaOfE

Weet iemand wat dit vlekje is? Zit bij de wang van m'n zoontje en voelt ruw ...
Mijn baby heeft het ook, denk dat de huid aan het herstellen is van acne

één maand geleden

Reactie op Lisanne1606

Iemand die kleine blauwe puntjes/plekjes herkent bij zijn of haar baby?
Zijn dat geen warmteplekken?

één maand geleden

Reactie op Irisgjansen

Mijn baby heeft het ook, denk dat de huid aan het herstellen is van acne
Oké! Vervaagt het bij jouw zoontje? Bij mij lijkt de plek alleen maar te verspreiden..

één maand geleden

Reactie op MamaOfE

Oké! Vervaagt het bij jouw zoontje? Bij mij lijkt de plek alleen maar te ve ...
Ja volgens mij wordt het steeds een beetje beter nu. Misschien toch even cb vragen? Weet niet of je de GroeiGids app hebt? Daarin kun je ook chatten met een jeugdverpleegkundige.

één maand geleden

Hallo, in september is onze dochter 3M en gaan wij met het vliegtuig op vakantie. Nu vroeg ik me af wat ik het beste voor vervoer mee kan nemen. De kinderwagen maar die moet worden ingecheckt en beschadigd die niet heel erg of een buggy die mee tot de gate mag maar is mij dochter daar niet veel te klein voor? Iemand tips?

één maand geleden

Reactie op mvles

Hallo, in september is onze dochter 3M en gaan wij met het vliegtuig op vak ...
Bij buggy moet ze zelfstandig kunnen zitten dus je hebt denk ik een reiswieg nodig.

één maand geleden

Reactie op mvles

Hallo, in september is onze dochter 3M en gaan wij met het vliegtuig op vak ...
Wij hebben de kinderwagen vaker meegenomen en dat is altijd goed gegaan (wel in buggyvorm).

één maand geleden

Reactie op XLMN

Wij hebben de kinderwagen vaker meegenomen en dat is altijd goed gegaan (we ...
Maar ook met zo’n kleintje? Moet die niet in een reiswieg?

één maand geleden

Reactie op mvles

Hallo, in september is onze dochter 3M en gaan wij met het vliegtuig op vak ...
Het hangt van de vliegmaatschappij af. Sommige maatschappijen mag je onder de 6 maanden of zelfs 1 jaar gratis een kinderwagen met reiswieg inchecken. Een buggy ondersteund de rug van je baby niet. De reiswieg kun je in een opbergtas verpakken zodat ie niet beschadigt. Je hebt op marktplaats universele die om de meeste modellen passen. Soms ook te huur. Succes

één maand geleden

Hallo , ik ben zins vorige week donderdag ongesteld dat was iets meer dan 6 weken geleden na mijn bevalling nu is het zo als ik iets van een tampon of een menstruatie cup gebruik ik het veel minder ver kan in brengen dan normaalgesproken. Is dit normaal? Het is niet dat ik denk op een verzakking want het zit niet zo laag beneden maar als ik de cup of tampon heb kan ik het net met mijn wijsvinger aan duwen en veder kan ik niet en vroeger kon het nog een stuk veder.

één maand geleden

Reactie op dml12

Hallo , ik ben zins vorige week donderdag ongesteld dat was iets meer dan 6 ...
Duurde bij mij denk ik wel een jaar voordat ik weer een tampon goed kon inbrengen. Alsof alles toch nog z’n plek moest vinden ofzo 😅