122 Reacties

één maand geleden

Reactie op MamaVanBijnaDrieMoppies

Duurde bij mij denk ik wel een jaar voordat ik weer een tampon goed kon inb ...
Oh yeetje

één maand geleden

Wat trekken jullie je baby in bed aan met deze hitte? Op de slaapkamer is het 27 graden en ik heb haar nu een luier en een slaapzak met dichte mouwen (inbaker) van 0,5 tog aan gedaan maar ben bang dat het te warm is..

één maand geleden

Reactie op Desterrenstondengoed

Wat trekken jullie je baby in bed aan met deze hitte? Op de slaapkamer is h ...
Luier met slaapzakje (love to dream zomervariant). Hij slaapt prima en zijn temperatuur is continu 36,9, dus dat zit ook goed 😊

één maand geleden

Hoe doen jullie het met wakkertijden als baby last heeft van reflux en echt niet wilt liggen? Baby heeft een hekel een de Draagzak dus dat is geen optie

één maand geleden

Reactie op tess275

Hoe doen jullie het met wakkertijden als baby last heeft van reflux en echt ...
Wipper of kuipstoeltje misschien? En lekker veel omhoog houden tegen je aan

één maand geleden

Ik heb een vraag je van de dokter ben ik gister over moeten stappen op pepti nutrition. Zins dat heeft hij veel sneller honger we gebruikte eerst kruitvat 1 met verdikking. Ik vraag me ook af soms slaapt hij 1 flesje op een dag door dus inplaats van 7 6 flesjes van 120cc alleen ik hoor dat kindjes vaak 5 flesjes krijgen van wat meer cc wat moet ik doen. Want hij krijgt eigenlijk te veel. ( hij is 8 weken oud)

één maand geleden

Totaal geen baby vraag, maar: ik heb mijn 14 jarige buurjongen (bijna 15) gevraagd m’n onkruid te komen wieden aan de voorkant van t huis. Ik heb er echt echt geen zin in, maar het lijkt wel een jungle en ziet er zo armoedig uit. Hij doet dit natuurlijk niet gratis maar wat geef je hiervoor? Hebben jullie een idee

één maand geleden

Mijn baby krijgt de afgelopen maand voornamelijk live bv op verzoek. Nu gaat hij aankomende vrijdag een ochtend wennen op de opvang. Hoeveel bv geef ik mee? En hoe geef ik het mee? Bevroren, ontdooid, "vers" uit de koelkast?

één maand geleden

Reactie op Madamewijnen

Totaal geen baby vraag, maar: ik heb mijn 14 jarige buurjongen (bijna 15) g ...
Voor een 15 jarige is het minimumloon 4,10. Dus als hij er een uurtje zoet mee is zou ik hem €5,- geven.

één maand geleden

Reactie op dml12

Ik heb een vraag je van de dokter ben ik gister over moeten stappen op pept ...
Per kg gewicht reken je met 8 weken nog met 150ml per dag. Dus stel hij is 4,5 kg dan 150x4,5=675. Dit verdeeld over 6 flessen komt uit op 115 per fles. 120 is dus prima. Bij 7 flessen is 120 wat veel maar ieder kind is anders en heeft ander behoeften. Mogelijk met pepti toxh maar 6.

één maand geleden

Reactie op Japie97

Mijn baby krijgt de afgelopen maand voornamelijk live bv op verzoek. Nu gaa ...
Heb je genoeg melk? Ik zou het meegeven in porties van 100ml, dat is ongeveer wat ze drinken. Wel ontdooit, want dat duurt anders te lang. Heb je zelf al eens een flesje gegeven?

één maand geleden

Reactie op Japie97

Mijn baby krijgt de afgelopen maand voornamelijk live bv op verzoek. Nu gaa ...
Ligt er een beetje aan wat je kindje drinkt? Ik had een koeltasje, daarin de zakjes met koude borstvoeding. Ik haalde dan de dag van te voren het uit de vriezer en liet het de nacht in de koelkast ontdooien. In het koeltasje mee naar het kdv

één maand geleden

Reactie op iHeidi

Heb je genoeg melk? Ik zou het meegeven in porties van 100ml, dat is ongeve ...
Ja heb genoeg voorraad in de vriezer. Hij krijgt zo af en toe wel een flesje, dus hij kent het wel. Heb zakjes van 100 ml in de vriezer, dus zal die dan morgen uit de vriezer. Bedankt voor jullie antwoorden :)

één maand geleden

Ik weet niet of deze vraag hier ook mag, maar ik heb fulltime gekolfd en m’n tepels zijn helemaal beschadigd. Trekt dit vanzelf weer bij? Het ‘roze’ van de tepel is er helemaal af en er is nu een witte kring zichtbaar.

één maand geleden

Reactie op kindje1

Ik weet niet of deze vraag hier ook mag, maar ik heb fulltime gekolfd en m’ ...
Als het goed is trekt het bij ik kreeg een witte kring en blaren maar dat ging vanzelf over goed vet houden

één maand geleden

Reactie op kindje1

Ik weet niet of deze vraag hier ook mag, maar ik heb fulltime gekolfd en m’ ...
Weet je zeker dat je het juiste formaat kolfschild hebt? Het kan zijn dat je tepels na de bevalling gezwollen zijn en dat je later een kleinere moet.

25 dagen geleden

Heeft iemand de Love to dream slaapzak fase 2? Mijn baby moet binnenkort een grotere maat, maar rolt nog niet om. Maar misschien is het handiger om alvast de fase 2 te kopen en de mouwen eraan te laten, weet iemand of dat kan? Is het dan hetzelfde als fase 1?

25 dagen geleden

Reactie op Irisgjansen

Heeft iemand de Love to dream slaapzak fase 2? Mijn baby moet binnenkort ee ...
Ja je kunt gewoon beide mouwtjes eraan laten. Ik had fase 1 en 2 in maat M (via marktplaats), fase 1 heeft ie maar even aan kunnen hebben, want hij is net begonnen met draaien, dus maar goed dat we gelijk fase 2 ook met 1 mouwtje konden gebruiken

24 dagen geleden

Mijn zoontje van 9 weken blijft de afgelopen dagen telkens gapen, ook nadat hij net heeft geslapen. Is het bij jullie altijd een vermoeidheidsignaal en moet ik hem dan weer op bed proberen te leggen of niet?

23 dagen geleden

Reactie op Jessicapeldoorn

Mijn zoontje van 9 weken blijft de afgelopen dagen telkens gapen, ook nadat ...
Hebben jullie een box? Ik leg haar op zulke momenten in de box. Als ze wil slapen kan dat, maar als ze wakker blijft dan kan ik haar ook zo weer pakken om even een speelmomentje te doen