122 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op dml12

Sinds 4 dagen is mijn jongetje van 10 weken super vervelend heletijd huilen ...
Stoppen met indikken. Dit geeft wss juist krampjes/constipatie en dus meer overlast. Wat voor medicatie krijgt je kleintje? Een osteopaat kan evt zinvol zijn. En kleinere hoeveelheden per keer aanbieden. De maaginhoud van zo'n kleintje is nog zo klein en met kunstvoeding worden vaak veels te grote hoeveelheden gegeven. Veel sterkte.

14 dagen geleden

Reactie op IkaMiMa

Stoppen met indikken. Dit geeft wss juist krampjes/constipatie en dus meer ...
Wij heeft betere ontlasting door het indikken en poept 4 keer per dag dus het lijkt me niet dat dat het zou zijn.

12 dagen geleden

Reactie op semm_

Mijn baby van bijna 13 weken is sinds een paar dagen erg huilerig in de avo ...
150ml per dag? Ik hoop dat je dat verkeerd getypt hebt.. dat is veelste weinig

11 dagen geleden

Reactie op semm_

Mijn baby van bijna 13 weken is sinds een paar dagen erg huilerig in de avo ...
Waarschijnlijk een sprongetje (4 denk ik). Onze baby zelfde leeftijd doet precies hetzelfde. Als hij zn hoofd weg draait wachten we even en bieden we nog 1 keer aan vaak wil hij niet meer dan stoppen we. Hij geeft duidelijk aan niet meer te willen.

11 dagen geleden

Reactie op nautic

Waarschijnlijk een sprongetje (4 denk ik). Onze baby zelfde leeftijd doet p ...
Hier ook; ineens drinkt hij de flessen maar half leeg en slaapt hij overdag amper. Sprong, regeldag.. zeg het maar!

10 dagen geleden

Kan iemand mij vertellen wat deze plekjes zijn op de rug van m'n zoontje?

9 dagen geleden

Reactie op MamaOfE

Kan iemand mij vertellen wat deze plekjes zijn op de rug van m'n zoontje?
Vanuit hier lijkt het droge/ruwe huid met wat talg ophoping in de kliertjes, een soort puistjes dus. Moet er wel bij zeggen dat foto’s via de 24app slechter worden dus bij twijfel zou ik de foto even naar de huisarts sturen.

6 dagen geleden

Zijn er hier mensen die Engel of Alwero slofjes hebben voor hun baby en ervaring willen delen hierover?😜 ik twijfel namelijk tussen deze 2

6 dagen geleden

Welke sokjes blijven nou echt goed zitten?

6 dagen geleden

Reactie op jinglebell

Welke sokjes blijven nou echt goed zitten?
Kruidvat!

5 dagen geleden

Hoi! We worden wakker en ze heeft deze twee plekjes. Ze had beetje nageltjes en meteen geveild maar dat lijkt me niet dit te kunnen veroorzaken, wat denken jullie?

5 dagen geleden

Reactie op jinglebell

Welke sokjes blijven nou echt goed zitten?
Kruidvat inderdaad en hema ook

5 dagen geleden

Reactie op wen2122

Vanuit hier lijkt het droge/ruwe huid met wat talg ophoping in de kliertjes ...
Het bleek beginnende eczeem te zijn

5 dagen geleden

Reactie op wen2122

Vanuit hier lijkt het droge/ruwe huid met wat talg ophoping in de kliertjes ...
Dank je voor je reactie 👍

5 dagen geleden

Reactie op Hadassa90

Iemand tips voor parfumvrije fijne smeerbare zinkzalf? Wij hadden van Neutr ...
Purelan is een hele fijne zalf!

4 dagen geleden

Heeft iemand nog tips voor aanhappen baby? Onze dochter is een tepelhoedje gewend dit willen we afbouwen echter zuigt ze de tepel naar binnen in welke houding dan ook. Daarnaast weigert ze opeens ook de fles. Alle tips zijn welkom!

2 dagen geleden

Mijn dochter is bijna 4 maand oud, 6,5 kilo zwaar En drinkt 4 flessen 180 water en 6 schepjes ( 7:00/11:00/15:00/19:00 ) en slaapt van 19:00/7:00 door sinds ze 3 maand is Afgelopen dagen wilt ze meer drinken als de fles op is, kunnen we gewoon 4x 210 en 7 schepjes geven?? Of beginnen met pap bij 4maand Iemand tips ?

2 dagen geleden

Reactie op PKM94

Heeft iemand nog tips voor aanhappen baby? Onze dochter is een tepelhoedje ...
Hierbij 2 educatieve filmpjes. Ook die van 10 min is zeer raadzaam. https://youtu.be/uGc98O1j9A8?si=iVtEon2imZ-qYehe https://youtu.be/wjt-Ashodw8?si=2nk7_97HYZCo6dvv

2 dagen geleden

Irritant! Maar ook grappig. Mijn meisje steekt sinds kort tijdens het drinken aan de borst ook haar duim in haar mond. En dan wordt ze boos dat ze niet kan drinken 😂

2 dagen geleden

Reactie op Samantha ZM

Hierbij 2 educatieve filmpjes. Ook die van 10 min is zeer raadzaam. https: ...
Bedankt!