14 Reacties

3 weken geleden

Mijn dochter heeft 2 namen. 1 roepnaam en een tweedenaam: No茅 Lune. Ik vond destijds Riv ook leuk voor een jongen!

3 weken geleden

Reactie op MW27

Mijn dochter heeft 2 namen. 1 roepnaam en een tweedenaam: No茅 Lune. Ik vo ...
Ja mee eens hele mooie namen! Riv idd ook! 馃槏

3 weken geleden

Reactie op lotje12ld

Ja mee eens hele mooie namen! Riv idd ook! 馃槏
Riv zag mijn vriend weer niet zitten馃槤 Gelukkig dat het een meisje is geworden. We hebben met 20 weken onze 'namen lijstjes' bij elkaar gelegd. Voor een meisje beiden No茅 op nummer 1 en Lune op 2. Dus was een makkelijke keuze. Voor een jongen weken we enorm van elkaar af馃檲

3 weken geleden

Reactie op MW27

Riv zag mijn vriend weer niet zitten馃槤 Gelukkig dat het een meisje is gewor ...
Ja mooie naam van je dochter! Jongen vind ik ook zo moeilijk. Ik vind Jade ook nog steeds leuk.. meisje is toch makkelijker dan jongen 馃槀

3 weken geleden

Onze dochter is Janne Baukje en december hebben we een zoon gekregen en die draagt de naam Jens.

3 weken geleden

Carl Dan Jan Levi Ken Kim Sam Kai Thijs Lara Fara Dana Sam Fien Sien Lien Tina Linn

3 weken geleden

Onze 2 zoontjes heten Dex en Raf 馃グ

3 weken geleden

Leuke namen! Misschien vind je Sef, Vic of Tom nog leuk? Of Nora of Clo毛, Lo茅? Onze dochter heet Charlie en wij zoeken opnieuw een stoere meisjesnaam. Wat vinden jullie van Lauren of Lo茂s?

3 weken geleden

Novell, No猫l Nov茅, Novi

3 weken geleden

Onze zonen heten No毛l en Joas馃槉

3 weken geleden

Wij hebben destijds de app Kinder gebruikt, een soort Tinder voor namen. We hebben daarna onze top 3 met elkaar gedeeld en waren er toen snel uit 馃槃

3 weken geleden

Ik ben dus groooot fan van de jongensnaam Otis, en Moos vind ik ook leuk! Qua meisjesnamen: Luna, Loes

3 weken geleden

Reactie op Eerstekindje2024

Leuke namen! Misschien vind je Sef, Vic of Tom nog leuk? Of Nora of Clo毛, L ...
Lo茂s! Als het aan mij had gelegen dat had ons dochtertje zo gegeten. Alleen mijn vriend was geen fan, dus het is wat anders geworden. Overigens vind ik Lo茂s geen stoere naam, maar juist lief klinken

3 dagen geleden

Onze jongens heten Kai en Boyd, zag pas Joah ook leuk!