32 Reacties
één maand geleden
Reactie op AnitavB
Het zou kunnen, maar ik denk het niet. Dit speelt namelijk al wel 2 of 3 ma ...
Nee dan is het geen slaapregressie geweest in het begin. Maar was bij ons ook zo. Tot een maand geleden ongeveer, toen ging het beter. Kan best zijn dat het eerst hazenslaapjes waren passend bij de leeftijd en toen over in sprong 4/slaapregressie? Slaapregressie kan wel al vanaf 3 maanden beginnen. Ik denk dat wij er ook al vroeg in zaten namelijk. Heb denk ik 2 weken duidelijk last gehad van de regressie toen ze precies 17 weken was, maar daarvoor dacht ik elke keer dan het sprong 4 was.
één maand geleden
Reactie op Oktobermeisje
Nee dan is het geen slaapregressie geweest in het begin. Maar was bij ons o ...
Ik probeer alleen maar redenen te bedenken hè? 😉. Maar als je kijkt naar wakkertijden zie je op internet zoveel verschillen. In het boek droomritme hebben ze het bij 4-6 maanden nog steeds over een wakkertijd van 1.5 uur, maar dan zit die van me me echt aan te kijken… 👀. Pas met een uur en drie kwartier zie ik pas de eerste signalen. Als je weer kijkt naar slaaptips voor baby’s dan hebben ze het bij 4 maanden over een gemiddelde wakkertijd van 2 uur en bij 5 maanden zelfs over 2 uur en een kwartier.
één maand geleden
Reactie op Oktobermeisje
Misschien wel een stomme vraag hoor, maar hoe weet je dat hij een wakkertij ...
Dat zeg ik niet... 1,5 uur is een gemiddelde en zoals k zeg redt hij dat meestal niet. Wakkertiud is hier eerder een uur dan 1,5 en soms opeens 1 uur en 3 kwartier het ligt aan hoe hij slaapt
één maand geleden
Reactie op Oktobermeisje
Ik probeer alleen maar redenen te bedenken hè? 😉. Maar als je kijkt naar w ...
Ja begrijp ik hoor, dankjewel voor het meedenken. Het is idd overal weer anders. We doen het nog maar even met korte slaapjes, in de hoop dat het over een maandje beter word. :)
één maand geleden
Reactie op Fromauntietomummy
Dat zeg ik niet... 1,5 uur is een gemiddelde en zoals k zeg redt hij dat me ...
Is wel herkenbaar hoor. Was bij ons ook echt zo tot een maandje geleden denk ik. Behalve kritisch kijken naar de wakkertijden denk ik niet dat je er veel aan kan doen. Maar wordt dus vanzelf beter 🤗
één maand geleden
Mijn meisje kon eerst goed slaapjes koppelen maar sinds de slaapregressie niet meer
7 dagen geleden
Hier nog steeds dutjes van 45 min, mits ze op mij kan slapen. ( 6 maanden )
7 dagen geleden
Wij hebben dit ook ruim 3 maanden gehad. Baby is nu bijna 6 maanden. Sinds we meer vaste voeding geven gaat het beter. Dus voor de ochtenddut al fruit geven ipv er na. En s middags ook brood of groentehap naast de fles. Nu slaapt hij (ook niet elke dag hoor) regelmatig een keer 2 uur en de andere keer 50-60 minuten. En dan eind van de middag nog een half uurtje