4 Reacties

2 jaar geleden

Hema bonnen

2 jaar geleden

Wat er op ons lijstje staat: -Zonnescherm voor kinderwagen -Lego duplo(voor alle leeftijden leuk) -Fietsstoeltje met scherm -naif wasgel -Kinderstoel -Activity board box -Wipstoel hoes -Elektrische wipstoel -Cadeaukaart van o.a. h&m en prenatal

2 jaar geleden

zomerhoedje Pura Speenfles 325 ml - Plasticvrij - Drinkfles Muziek doosje vsn hm Diverse boeken Cadeaubon hema zonnebril met elastiek speelkleed Verschoningsmatje zwembroekje wipstoeltje houtenspeelgoed Tripptrapp babyset tripptrapp eettray zoutsteen nacht lampje hervulbare knijpzakjes voor hapjes Jolein wieglaken met naam geboorteposter sterrenbeeld memorybox met naam etc.

2 jaar geleden

Babybijbel Wollen rompertjes Speenkoord met naam (kralen) Specifieke truitjes die ik leuk vind voor de winter vast 1 stapelstein steen (langzaam sparen toch;)) Bon van zara/babypark/.. Muziekdoosje Hydrofieldoeken (van camcam, past perfect bij babykamer maar vind ze zelf erg duur vandaar) Luieretui Tripptrapp newborn hoes Wollen dekentje + ik heb genoemd dat ik liever geen blauwe kleding wil. Vind blauw al gauw niet mooi (thuis draagt niemand blauw behalve spijkerbroek) en wil het er dan niet op gokken dat iemand blauw koopt.