7 Reacties

2 jaar geleden

Hier idem dito. Besloten om geen kraamhulp meer te nemen. Mits een keizersnede moet krijgen. Gaat het weer natuurlijk zoals bij de eerste komt hier geen kraamhulp

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje hadden we een fantastische kraamhulp. Zij werkte als ZZP’er. Misschien kun je daar naar kijken Ipv bij een bureau. Ik zie ook wel zzp’ers op instagram voorbij komen. Dan heb je er direct een beeld bij. Verder geen tips voor omgeving Rotterdam.

2 jaar geleden

Wij hadden ook een heel fijne ervaring met zzp-kraamzorg. Al op tijd kennis gemaakt en zo wisten we precies wie er kwam. Heel prettig op een moment dat je op je allerkwetsbaarst bent. Dit is een handige site: https://www.kraamzorg1op1.nl/. Dan heb je ongetwijfeld een betere ervaring dan de vorige, want zo naar moet het niet zijn natuurlijk!

2 jaar geleden

Hier ook voor zzp gekozen! Ik heb zelf kunnen kiezen wie er bij mij kwam kramen en dat was zo ontzettend fijn! Ik zou alleen wel snel rond gaan kijken dan want in noord holland zitten de zzp-ers erg snel vol.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Hier ook voor zzp gekozen! Ik heb zelf kunnen kiezen wie er bij mij kwam kr ...
Waar heb jij je kraamverzorgster gevonden als ik mag vragen?

2 jaar geleden

Ik kreeg een tip van een nicht van mij. Maar je kunt er gewoon op googlen gok ik. "Kraamzorg zzp Rotterdam" (of precieze dorp/stad

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Ik kreeg een tip van een nicht van mij. Maar je kunt er gewoon op googlen g ...
Aha nee woon niet in omgeving Rotterdam. Heb nu een islamitische gevonden