Zijn jullie baby's ook zo in de ban van labels aan pluchen beren, doudous,... Meer ge茂nteresseerd in het label dan de beer zelf 馃槄Overal waar er een label hangt, wordt hier grondig onderzocht als in mond steken, in handjes wrijven, bekijken,... Ik las ergens eens dat het typisch iets voor 6 maanden is.
Alles is beter dan het speelgoed of beer zelf. Verpakkingen zijn hier een grote hit. Ik heb 2 weken pyjama's besteld voor haar, ze speelt nog altijd met de papieren zak waar het in zat omdat dat zo kraakt. Ondertussen kraakt het al bijna niet meer, dus ik denk dat ik nog eens iets moet bij bestellen 馃槀
Ja! Ik heb al meerdere keren gezegd dat baby's net als honden zijn: plastic flesjes, blikjes, labeltjes, papieren zakdoeken, verpakkingen, ... Meer moet dat niet zijn 馃ぃ
Alles is beter dan het speelgoed of beer zelf. Verpakkingen zijn hier een g ...
Hahaha kgaan da als excuus voor mijn man gebruiken 馃槀 die zaagt altijd dat ik teveel bestel. Maar hij zegt ook altijd alles voor de kleine meid 馃槀 bij deze sorry de zak kraakte ni meer ze was verdrietig, 馃槀
Jep! Bij mijn oudste had ik het labeltje van haar knuffel er van begin af uit geknipt want you know, niet mooi. Die knuffel wilde zie niet hebben. Diezelfde knuffel m茅t label wel.
Uiteindelijk gebruikte ze het ook als self-soothing method door daar aan te friemelen.