11 Reacties

vorig jaar

Jaaaaa veel leuker dan het speelgoed zelf 馃槀

vorig jaar

Alles is beter dan het speelgoed of beer zelf. Verpakkingen zijn hier een grote hit. Ik heb 2 weken pyjama's besteld voor haar, ze speelt nog altijd met de papieren zak waar het in zat omdat dat zo kraakt. Ondertussen kraakt het al bijna niet meer, dus ik denk dat ik nog eens iets moet bij bestellen 馃槀

vorig jaar

Ja! Ik heb al meerdere keren gezegd dat baby's net als honden zijn: plastic flesjes, blikjes, labeltjes, papieren zakdoeken, verpakkingen, ... Meer moet dat niet zijn 馃ぃ

vorig jaar

Reactie op Steffi123

Alles is beter dan het speelgoed of beer zelf. Verpakkingen zijn hier een g ...
Hahaha kgaan da als excuus voor mijn man gebruiken 馃槀 die zaagt altijd dat ik teveel bestel. Maar hij zegt ook altijd alles voor de kleine meid 馃槀 bij deze sorry de zak kraakte ni meer ze was verdrietig, 馃槀

vorig jaar

Idem hier een grote etiketten fan en alles wat kraakt of lawaai maakt

vorig jaar

Jep! Bij mijn oudste had ik het labeltje van haar knuffel er van begin af uit geknipt want you know, niet mooi. Die knuffel wilde zie niet hebben. Diezelfde knuffel m茅t label wel. Uiteindelijk gebruikte ze het ook als self-soothing method door daar aan te friemelen.

vorig jaar

Ja, ik laat bewust alle labels overal aan 馃榿

vorig jaar

Herkenbaar 馃槉 onze kleine man heeft vandaag zich een uur geamuseerd met een enveloppe waar een plastiek raampje in zat .

vorig jaar

Jaa hier ook ..alles is beter dan speelgoed ...alle verpakingeb ..flessen zij de max voor de moment

vorig jaar

Reactie op CristinaC

Jaa hier ook ..alles is beter dan speelgoed ...alle verpakingeb ..flessen z ...
Onze man is ook gek van flessen . Ik heb een klein flesje cola gekocht , uitgewassen en rijst is gedaan .

vorig jaar

Reactie op natje1109

Onze man is ook gek van flessen . Ik heb een klein flesje cola gekocht , ui ...
Omg goed idee ik ga ook proberen馃槏馃槏