14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf de onderbroeken van de zeeman de Mady Dames slip Stretch en ik vind deze erg fijn zitten en deze zitten ook tot de navel maar is niet per se zwangerschapondergoed

2 jaar geleden

Ik vind de naadloze onderbroekjes van noppies erg fijn

2 jaar geleden

Reactie op Wensmama

Ik vind de naadloze onderbroekjes van noppies erg fijn
Die vind ik ook fijn! Maar ik vind de katoenen lage broekjes van de H&M ook fijn! MAMA Set van 5 slips - Hipster https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0754792016.html

2 jaar geleden

Ik gebruik zelf ondergoed van Aerie. Dit is geen zwangerschap ondergoed ook niet heel hoog ofzo, maar dit vind ik zelf heel lekker zitten en vooral de naadloze ondergoed. Ze hebben een super streeft. Normaal draag ik van hun merk een S maar nu door de zwangerschap een M maar alsnog kleiner qua maar dat ik elders zou zitten

2 jaar geleden

Ik heb zelf van de Hema zwangerschapsondergoed. Die zijn hoog zeg maar en vallen over je buik. Die vind ik erg lekker zitten momenteel

2 jaar geleden

Die van hema zitten lekker

2 jaar geleden

Ik heb 2 soorten zwangerschapsonderbroeken van Shein, zitten beide heel erg lekker en veel betaalbaarder. Vind het zonde om veel geld uit te geven aan iets dat je toch maar paar maandjes draagt (al helemaal aangezien dit mn laatste zwangerschap is)

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Ik heb 2 soorten zwangerschapsonderbroeken van Shein, zitten beide heel erg ...
Heb je toevallig een link van Shein daarvan? Ik bestel daar veel, want vind het ook zonde maar kwam dit nog niet tegen

2 jaar geleden

Die van de kruidvat, stretch maxi, zitten ook over m'n buik. Meteen ook handig na de bevalling. Wel een maat groter gepakt

2 jaar geleden

Naar de bevalling zitten de hema onderbroeken ook heel lekker☺️

2 jaar geleden

Reactie op Lautjelau

Heb je toevallig een link van Shein daarvan? Ik bestel daar veel, want vind ...

2 jaar geleden

Reactie op T alitha

Ik heb zelf van de Hema zwangerschapsondergoed. Die zijn hoog zeg maar en v ...
Dit is echt een aanrader! Mocht je een lagere slip fijner vinden, dan zijn de gewone 'micro stretch' hipsters van de hema ook een aanrader. Die zijn zo soepel dat ze niet knellen onderaan je buik

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Ik heb 2 soorten zwangerschapsonderbroeken van Shein, zitten beide heel erg ...
Ik heb deze ook gekocht in het begin van mijn zwangerschap. (De hoge broekjes met een buikje) en ben daar suuuuuper tevreden van!