17 Reacties

7 maanden geleden

https://www.ilovespeelgoed.nl/product/little-dutch-5-in-1-kinderfiets-groen.html Wij hebben deze voor zijn eerst verjaardag van opa en oma. Mocht je deze willen bestellen zou ik niet te lang wachten. Was lang uitverkocht en sinds vandaag weer beperkt leverbaar 😊

7 maanden geleden

Vanaf 1,5 jaar is de trybike echt heel mooi. Hij gaat ook heel lang mee en is goede kwaliteit

7 maanden geleden

Wij krijgen deze maar dan in het roze voor haar 1e verjaardag! Super leuk!

7 maanden geleden

Reactie op LoraineG1991

Wij krijgen deze maar dan in het roze voor haar 1e verjaardag! Super leuk!
Deze

7 maanden geleden

Wij hebben die van little dutch 4 in 1 driewieler erg mooi en degelijk ! Voor haar eerste verjaardag gekocht maar we hebben hem ook al besteld omdat hij op veel plekken al uitverkocht was.

7 maanden geleden

Ik heb deze ook zojuist besteld. Hebben al veel speelgoed van onze 1e maar deze leek mij echt ideaal.

7 maanden geleden

Ik zou als ik jou was echt investeren in een goede loopfiets. Mijn oudste heeft een trybike en maakt hier nog steeds elke dag gebruik van (3,5 jaar nu). Eerst als 3wieler, sinds hij 2,5 is als 2wieler. Hij gaat straks door naar mijn jongste 😊

7 maanden geleden

Wij twijfelen tussen een trybike of veloretti. Iemand hier ervaring mee welke beter is?

7 maanden geleden

Reactie op mil7

Wij twijfelen tussen een trybike of veloretti. Iemand hier ervaring mee wel ...
De trybike kan (meer) versteld worden in hoogte, dus wij zijn daarvoor gegaan. Nog steeds super tevreden mee!

7 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik zou als ik jou was echt investeren in een goede loopfiets. Mijn oudste h ...
Wat tof! Heb je een linkje?

7 maanden geleden

Reactie op maanster

Wat tof! Heb je een linkje?
https://www.trybike.nl/trybike-steel/ Wij hebben hem in het groen maar je hebt meerdere kleuren. Je kan er bijv ook een rieten mandje bij doen om voorop te plaatsen 🤣🥰

7 maanden geleden

Wij hebben bij onze oudste op zijn tweede geinvesteerd in een goede loopfiets van puky light lr. Nu is hij drie en kan hij fietsen zonder zijwielen. Vooral een loopfiets zoeken die niet zo zwaar is. Die kleine lichaampjes moeten met sommige loopfietsen 70% van hun lichaamsgewicht meenemen.

vorige maand

Reactie op LoraineG1991

Deze
Hé, ik zag dit fietsje passeren en vroeg me af of het voorwiel mee de bocht door beweegt als je met de duwstang werkt? 😊

vorige maand

Reactie op Aardbeitje20

Hé, ik zag dit fietsje passeren en vroeg me af of het voorwiel mee de bocht ...
Jaa je stuurt het voorwiel met de duwstang:) dus die gaat mee!

vorige maand

Wij hebben ook een trybike, echt super blij mee! Onze zoon van 16 maanden is al super behendig met dit fietsje