65 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is nu bijna 8weken en draagt broekjes maat 56 en topje 50/56 ( lange beentje ook )

één maand geleden

Mijn zoontje van 7 weken draagt nu 56. Mouwloze rompers past hij nog wel in 50 en als het groot uitvalt.

één maand geleden

Hij is van 31mei en maat 62 al even en feetje pyjama's zelfs 68

één maand geleden

Zoon 5 weken oud. Gaat net naar maat 56

één maand geleden

Even ter aanvulling: Onze zoon is geboren met 55 cm dus zat direct 56 al krap haha.

één maand geleden

Onze zoon is 5,5 weken en draagt nu ook 62/68

één maand geleden

Dochter van ruim 7 weken zit in maatje 44 en kan nu langzaam ook wat items maatje 50 aan. 🤏🏼 Dysmatuur geboren

één maand geleden

Zoontje 9 weken zit nog in maatje 50 gaat nu langzaam naar 56.

één maand geleden

dochter 4,5 weken draagt 62/68

één maand geleden

Mijn mannetje is wat kleiner haha. Hij is 6 weken en zit nog in maat 50. Merk wel dat er veel verschil kan zitten tussen kledingstukken ookal zijn ze dan beide maat 50. Dus sommige maat 50 past hij niet meer. Of misschien zijn die gekrompen in de was haha Hij was 2 weekjes te vroeg geboren. Woog toen bijna 3 kilo en nu 4,5 kilo.

één maand geleden

Wow wat een verschil!!!!

één maand geleden

Hier een Zoon van bijna 6 weken en draag 62/68 ❤️

één maand geleden

Hier 6 weken oud en gaat nu langzaam richting de 56

één maand geleden

Ja zit echt zoveel verschil tussen kindjes haha. Ligt ook heel erg aan lengte van de ouders. Mijn oudste is bijna 2 jaar en draagt maat 80 / nu langzaam naar 86. Een vriendin van mij haar tweeling is bijna 1 jaar oud en kwa lengte bijna even groot als mijn zoon. Alleen heeft mijn zoon meer spekjes haha

één maand geleden

4 weken en onze dame krijgt aardig wat rolletjes… ik denk dat wij langzaam naar de 62 gaan…

één maand geleden

Dochter geboren met 42 weken, nu 4 weken oud en vandaag overgestapt naar maat 62.

één maand geleden

Mijn dochtertje is 6 weken, met 5 weken begon met maat 62 :)

één maand geleden

Onze oudste zat met 6 weken in maat 68 en onze nu 9 weken oude baby past net een soort van in maat 50. Beide meiden de oudste was macrosoom en 58 cm geboren met 40 weken en de jongste dysmantuur en 41 cm met 34 weken. wat een verschil hè

één maand geleden

Hetzelfde, zoontje bijna 5 weken maat 62

één maand geleden

4 weken oud en past 50 en soms 56