65 Reacties

één maand geleden

Onze man is iets meer dan 8 weken en zit net denk een week of 2 in maatje 56. De eerste 50 pakjes zijn opgeruimd uit de kast 😢 62 ben ik nu rustig aan aan het inslaan

één maand geleden

Dochtertje 6 weken en schommelt nog een beetje tussen 50 en 56 in, ligt er aan hoe het valt ♡

één maand geleden

Dochter bijna 5 weken oud en zit nog in maatje 50!

één maand geleden

Reactie op Lis88

Hij is van 31mei en maat 62 al even en feetje pyjama's zelfs 68
Gaat qua snel groeien waarschijnlijk zn broer achterna😅. Die is 6 jaar en al 140cm en schoenmaat 37😂🙈

één maand geleden

Hier een ukkie - dochtertje van bijna 8 weken, draagt vnl maat 50, heel soms een 56 als het klein genoeg uitvalt :). Moesten na de geboorte nog snel wat maatje 44 halen want ze verzoop toen nog in maat 50😅. Geboren met 40+3

één maand geleden

Morgen zijn mijn twee jongens 10 weken en ze zitten nu in 50, maar gaan richting 56!

één maand geleden

Zoontje van bijna 6 weken. Shirtjes overduidelijk maat 62. Ik had hem vandaag een T-shirt maat 56 aangedaan en het leek wel een crop top😂. Broekjes 56-62 afhankelijk vh merk

één maand geleden

Zoontje van 5 weken draagt maat 56. Maat 50 gaat nog net, maar dat zit wel strak. Met rompers gaan we al richting maat 62 omdat zijn luier anders niet lekker zit. In de kraamweek droeg hij nog maat 44, omdat hij zoveel was afgevallen.. 🥹

één maand geleden

9 weken bijna en 56 en sommige dingen nog wel 50 zelfs. Hij was laatst met 6 weken 5.1 Kg en 54 cm

één maand geleden

Zoontje van bijna 9 weken draagt 62/68. 56 past niet meer. Prenatal zit krap, hij draagt veel van Hema omdat de kleding wat ruimer zit en de meegroei rompers van bamboe zitten goed.

één maand geleden

Reactie op Ikke86

Zoontje van bijna 6 weken. Shirtjes overduidelijk maat 62. Ik had hem vanda ...
Ik heb trouwens maat 3 Kruidvat luiers aangeschaft, want maat 2 wordt nu wel krap!

één maand geleden

Onze dochter, bijna 6 weekjes oud heeft nog maat 50. Kleine meid 🥰 Geboren met 2660gram gezond en wel. Tsja voordeel is langer doen met maatje 50 haha

één maand geleden

Hier zoontje van bijna 6 weken. Hij zit nog in 56. Maar meeste is al te strak dus elk setje probeer ik nog maar ga over na 62 nu. Hij weegt 5460 gram nu.

één maand geleden

Mijn zoontje is 6 weken en draagt ook tussen de 62/68 en maat 4 al als luiers 🥲 dat ging niet zo snel bij mijn dochter herinner ik nog.

één maand geleden

Geboren met 2940, nu een gewicht van 5050 👌🏻. Maat 56 word krap. Sommige items maat 62/68. Ligt beetje aan t merk.

één maand geleden

Maatje 56 heeft ze nu. 7 weken oud, gister gewogen 4,4kg. (Geboortegewicht 2900). Klein popke 🥰

één maand geleden

Reactie op ilsewubs86

Hier zoontje van bijna 6 weken. Hij zit nog in 56. Maar meeste is al te str ...
Geboren met 4344

één maand geleden

Meisje, geboren 3310 en 51cm. Inmiddels 6 weken en past maat 50 nog. Sommige pakjes maat 56 gaat nu net maar een aantal ook nog echt te groot. Met 4 weken was ze 4,2 kg. Mijn zoontje heeft ook enorm lang in maat 50 gezeten

één maand geleden

Reactie op melson

Mijn zoontje is 6 weken en draagt ook tussen de 62/68 en maat 4 al als luie ...
Wow! Hoeveel weegt je zoontje? Want mijn zoontje is bijna 6000 gram (dinsdag 6 weken) en draagt Kruidvat maat 2 hoor? Welk merk heb jij dan?

één maand geleden

Reactie op broertje of zusje24

Dochter van ruim 7 weken zit in maatje 44 en kan nu langzaam ook wat items ...
Geboortegewicht trouwens 2630 en afgevallen naar 2500. Weegt nu met 7 weken 3460gram dus nog steeds een kleintje 🤭 Wij zijn super trots dat ze nu in (sommige) maatje 50 past! Maar kledingmaten verschillen ook echt extreem per winkel vind ik!