139 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat een super mooie foto en super mooie buik!
Lief dankjewel! 🥰

6 maanden geleden

Vandaag een nieuwe foto gemaakt. Kleine is flink aan het zakken. Hij was vorige week al ingedaald.

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik herken dit zo erg!! Bij mijn eerste ook een grote buik, maar leek toen ...
Haha ja hier een dochter van september 2021. Heb toen wel gewoon gewerkt, ondanks corona, maar ik floot door de zwangerschap heen. Ik heb nu een buikband binnen en ga dit morgen proberen met werk. Als ik nog veel last heb moet ik stoppen van de verloskundige. Lastig, maar hoef ook nog maar twee weken. Vandaag bij controle lag hij wel al helemaal ingedaald. Alleen alsnog is mijn buik van boven tot onder gespannen en keihard. Ik lig ook voor geen meter meer 😂 Buikslaper, dus dan is sowieso niet mogelijk. Heb jij ook last van je heup als je op je zij ligt?

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

Haha ja hier een dochter van september 2021. Heb toen wel gewoon gewerkt, o ...
Nee ik heb sowieso geen bekken of heuppijn. Heb ik geluk mee. En ik was altijd al een zijslaper dus dat vind ik sowieso het fijnste alleen m’n buik is zo keihard steeds dat ik niet lekker kan liggen.

6 maanden geleden

Reactie op Ietje90

Hier ook een mooie buik. Oo jij moet al zeker bijna bevallen. Uhmm nee dat ...
Wat een mooie foto! En wat een mooie jurk ook! Welk merk is de jurk?

6 maanden geleden

Hier 31+4 weken. Ik krijg ook al weken te horen dat ik zo'n grote buik heb. Mijn vriend vroeg bij het maken van deze foto of ik mijn buik opzettelijk naar voren had geduwd. Euh...nee.

6 maanden geleden

Reactie op Mjon90

Wat een mooie foto! En wat een mooie jurk ook! Welk merk is de jurk?
Dank je wel! Mijn man maakte mij aan het lachen. De jurk is van guts en gutso maar volgens mij wel oude collectie.

6 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? Mijn buik zit me echt compleeeeeet in de weg, zat hij al, maar met het de dag erger. Snap echt niet hoe ik nog 7 weken moet volhouden haha. Hoop stiekem dat hij wel wat eerder komt, maar verloskundige denkt van niet, vanwege een dik pak aan placenta en dus genoeg voedingstoffen.

6 maanden geleden

Hoe zijn jullie nachten? Mijne kak. Ik slaap zo slecht. Veel last van harde buiken. En vaste slaap kom ik niet meer in 🙈 voedingskussen al in bed maar die gooi ik steeds aan de kant in mijn slaap 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

Hoe gaat het met jullie? Mijn buik zit me echt compleeeeeet in de weg, za ...
O hier ook nog 7 weken. Ik hoop dat hij iets van 5 dagen langer zit want ben zelf 1 juni jarig haha 🤣🤣 dus vind het mooier als hij wat later in de maand jarig is dus rond de 19 de ofzo

6 maanden geleden

Reactie op ilsewubs86

O hier ook nog 7 weken. Ik hoop dat hij iets van 5 dagen langer zit want b ...
Haha ik hoop ook gewoon rond de 40, want ik zelf ben 27 mei jarig 😅 Alleen qua gevoel, slaap, vermoeidheid en pijn mag het wel rond die tijd gebeuren.

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

Haha ik hoop ook gewoon rond de 40, want ik zelf ben 27 mei jarig 😅 Allee ...
Haha dan is mijn zus ook jarig dus we zeiden al liefst na 8 juni 🤣🙈 Maar idd ik snap je helemaal ik ben nu al 6 weken thuis wordt er gek van. En heb zoveel last en ben moe en babykamer hebben we nog niet is nog in verbouwing dus echt de nesteldrang kan ik ook nog niks mee

6 maanden geleden

Reactie op ilsewubs86

Haha dan is mijn zus ook jarig dus we zeiden al liefst na 8 juni 🤣🙈 Maar ...
Hahah je typt mijn verhaal hoor 😛 Hier is gister de stukadoor geweest, dus over een week kan ik eindelijk beginnen. Wil al twee weken wasjes draaien en kast inrichten, maar die moet ook nog in elkaar.

6 maanden geleden

Ik 32+1 zwanger van een tweeling 🩷🩷

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

Hahah je typt mijn verhaal hoor 😛 Hier is gister de stukadoor geweest, dus ...
O meen je. Ik dacht ik ben vast de enige die dat heeft 🙈🤣 blij dat dat dus niet zo is! Mijn man is timmerman. Maar omdat dit samen onze eerste is maar wel onze 5de totaal. Moest er een hele kamer bijkomen. 🙈🤣 Wij hebben nog niet eens een kast. Zegt ie kan wel.bij je kleding kast in 🙈

6 maanden geleden

Och je wil niet weten hoe vaak ik de vraag krijg of het een tweeling is. De eerstvolgende die het vraagt krijgt een klap voor zijn kop ben ik bang...Ik heb al even geen foto meer gemaakt. Deze is van 29 weken. Komende week 34 weken dus dan zal ik er maar weer eens 1 maken

6 maanden geleden

Flink gegroeid hier in 2 weken Haha!

6 maanden geleden

Afgelopen maandag is deze foto hier was ik 33+5. 2e zwangerschap. 1e zwangerschap was me buik ook flink. Bij de 1e 20 kilo aangekomen en nu ben ik inmiddels bij de 2e al 18 kilo aangekomen. Ieder buik verschilt🥰😘

6 maanden geleden

Reactie op NathalieN89

Afgelopen maandag is deze foto hier was ik 33+5. 2e zwangerschap. 1e zwange ...
Je ziet er nog steeds super goed uit hoor!!! En prachtige buik

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Flink gegroeid hier in 2 weken Haha!
Prachtige buik♡