139 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Je ziet er nog steeds super goed uit hoor!!! En prachtige buik
Thnx die van jou ook!
6 maanden geleden
Reactie op Shann92
Hier 33 weken en nu bijna 34!
Ik tel zo enorm af 😂
Hij is zo druk, dat ik ...
O dit is zo herkenbaar! Tot een uur of 15 voel ik me nog wel oké, maar erna wordt het ineens super ongemakkelijk. Kan niet meer lekker liggen op bed of op de bank. Zitten lukt ook niet meer goed. Zo vervelend!
6 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
O dit is zo herkenbaar! Tot een uur of 15 voel ik me nog wel oké, maar erna ...
Ja, ik heb ook de hele dag door trek, denk dat hij eren flinke groei aan het maken is. Alleen daarna voel ik me zo opgeblazen als wat.
Hou jij ook al vocht vast?
Ik merk dat mijn enkels en voeten al lekker vol lopen 😅 Blij dat het mooier weer wordt, zodat ik slippers aan kan.
6 maanden geleden
Reactie op Shann92
Ja, ik heb ook de hele dag door trek, denk dat hij eren flinke groei aan he ...
Ja wel een beetje maar nog niet zo heel erg. In mijn eerste zwangerschap paste ik nu al niks meer en had ik al weken carpaal tunnelsyndroom. Nu godzijdank niet! Wel hele dag honger dus mega aangekomen helaas
6 maanden geleden
Hehe groeit jullie buik ook met de dag?
33+3 vandaag. Het is echt geen pretje meer 🫢😅 Ik ben benieuwd wanneer de tweeling komt. Heb veel last van harde buiken en oefen weeen.
5 maanden geleden
Hier 34 weken. Echt niet normaal. Sinds vandaag lijkt het wel, of de buik nu zat ben benieuwd haha
5 maanden geleden
Reactie op Shann92
Hallo grote buik mama’s 😊,
Hoe gaat het met jullie?
Ik heb vanmorgen een ...
Hoi andere grote buik mama,
Ik heb ook groei echo’s. Hij was 2 weken geleden al 2,5 kilo en moet over 1,5 week weer voor een groeiecho. Wordt een grote baby weer 🫢 weet al dat ik weer een keizersnede krijg dus maak me over het formaat niet zo’n zorgen haha