139 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Hoi andere grote buik mama, Ik heb ook groei echo’s. Hij was 2 weken geled ...
Oh heerlijk! Kijk alweer uit naar die spek beentjes en armpjes 🩵 Vorige met 4545 gram natuurlijk bevallen en de verloskundige gaat ervan uit dat dit gewoon weer via de natuurlijke weg moet lukken. Gekke is wel dat ik er toch een beetje onzeker van word, maar dat is, omdat je nu weet wat het weegt (denk ik). Hoop wel stiekem dat hij wat eerder komt en dat niet overtijd ga haha.

5 maanden geleden

Reactie op Shann92

Hallo grote buik mama’s 😊, Hoe gaat het met jullie? Ik heb vanmorgen een ...
Hier 1x een groeiecho gehad omdat de echoscopiste een "oefenmodel" nodig had voor haar examen, ons dametje loopt exact volgens middenlijn... over 1.5 week nog een liggingsecho maar verder geen echo's:)

5 maanden geleden

Reactie op Shann92

Oh heerlijk! Kijk alweer uit naar die spek beentjes en armpjes 🩵 Vorige m ...
Ja heerlijk hè! Mijn eerste zoon was 4310, heerlijk zo’n dik wurmsel. Zoveel beter dan zo’n mini babietje. Plus scheelt weer maat 44 en 50 kopen haha. Lekker dik koppie weer, love it

5 maanden geleden

33+4 💙

5 maanden geleden

34♡

5 maanden geleden

35+5 🩵

5 maanden geleden

35 weken 🥰

5 maanden geleden

35.1

5 maanden geleden

37 en +20 kilo (2e kindje)💙

5 maanden geleden

Reactie op Shann92

Hallo grote buik mama’s 😊, Hoe gaat het met jullie? Ik heb vanmorgen een ...
Nee krijg geen groei echo. Me eerste zwangerschap wel gehad maar daar hadden ze zich vergist. Ze dachten dat die klein zou blijven. Hij werd toen met 38,5 geboren en was 3850 gr en 51 cm😇 Nu weer zwanger van jongetje en die liep bij de pretecho al een week voor in groei en gewicht.

5 maanden geleden

34+3 💙

5 maanden geleden

35.6weken hier nu 36.4

5 maanden geleden

Reactie op NathalieN89

Nee krijg geen groei echo. Me eerste zwangerschap wel gehad maar daar hadde ...
Hier aardig oké alleen al 3 x in zh mt weeen die elke x weer stopten hen ook al 2 cm ontsluiting en verkorte bmh van 2.8 nu bleek ik mt 35 weke ook al 2 weke te hoge bloedruk dus ben nu sinds vorige week medisch dinsdag weer gesprek hoe of wat kleine zat mt 35 week op 2800 gram gemiddeld was 2500 dus iets voor ik had altijd dysmayuurtjes dus enorm happy hiermee hij is ook volledig ingedaald en bij jullie?

5 maanden geleden

36 weken van mijn twin boys. De onderste rechter foto was 2 weken geleden 🤰🏻 Elke dag vraag ik mij weer af.. kan het nog groter 🫢😆

5 maanden geleden

36 + 2

5 maanden geleden

Vandaag precies 36 weken van de eerste.

5 maanden geleden

Reactie op twinklewinkle

36 weken van mijn twin boys. De onderste rechter foto was 2 weken geleden � ...
Haha en ik maar klagen dat ik een grote buik heb. Heb je het niet mega zwaar? Ziet er super pijnlijk uit zo’n gespannen huid

5 maanden geleden

35w vandaag😁 2e kindje en nu echt een veel grotere buik

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Haha en ik maar klagen dat ik een grote buik heb. Heb je het niet mega zwaa ...
Haha het is idd geen pretje. Mijn buik is constant gespannen en ik heb de hele dag non stop harde buiken. Volgens mijn gynaecoloog volkomen normaal. Gisteren bij de 36 weken groei echo meette baby A 2,6kg en baby B 3kg. En de baby van 3kg zit dus constant met zijn kont en rug aan de zijkant van mijn buik te hangen. En dan nog 4 voetjes tegen en onder mijn ribben 🙈🫢 Maar het is voor een goed doel❤️

5 maanden geleden

35♡