26 Reacties

13 dagen geleden

Ik volg Broodje Dunner op insta, werkt voor mij echt mega!

13 dagen geleden

Jaaa 2025 ga ik ook echt starten dus een gezellig motiverend groepje is altijd mooi meegenomen 馃グ

13 dagen geleden

Reactie op mbaten

Ik volg Broodje Dunner op insta, werkt voor mij echt mega!
Hoor/lees hier goede verhalen over, werkt dit echt zo mooi ?

13 dagen geleden

Ik doe mee 馃グ

13 dagen geleden

Ik doe ook mee!

12 dagen geleden

I鈥檓 in 馃憤

12 dagen geleden

Yes ik meld me ook aan!

11 dagen geleden

Willen jullie hier een groep starten of via whatsapp?

11 dagen geleden

Wat mij betreft is hier goed! Ik ben een paar jaar terug best wat kilo's kwijt geraakt, voorall door wat gewoontes die er in geslopen waren aan te passen en meer te gaan sporten. Kan er binnenkort wel even wat over delen want mss hebben mensen er wat aan! Verder mss leuk als iedereen wat deelt over hun doelen? Ik wil zelf ongeveer nog 5 kg kwijt. Niet veel maar wel het lastigst (het gaat in het begin altijd sneller. Bij mij iig) en weer meer gaan bewegen ! Hopelijk dat dat tegen de zomer is gelukt. Ben hier om gemotiveerd te worden maar vind t ook leuk anderen te motiveren!! Liefs

11 dagen geleden

Ik doe mee! Ben gestart met Broodje Dunner en hierdoor al 10 kilo er af en nu nog 8 te gaan (echt teveel aangekomen in de 2e zwangerschap).

11 dagen geleden

Ik doe ook mee :) 14 kg wil ik kwijt :/

11 dagen geleden

Same, doe graag mee

11 dagen geleden

Ik doe graag mee!

11 dagen geleden

Im in!! Ik wil minimaal 30 kilo kwijt. Ben met eerste 30kg aangekomen. Daarna na jaar 15 eraf. 2e ben ik 20 kg aangekomen.. en nu pas 5 eraf na 6 maand.. inc baby uitpoepen pff.

11 dagen geleden

Reactie op Lisette180691

Hoor/lees hier goede verhalen over, werkt dit echt zo mooi ?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik doe mee!

11 dagen geleden

Hier ook nog 12 kg te gaan maar wel nu al begonnen!

11 dagen geleden

Ik doe mee! Ik zou heel blij zijn met 5-6 kg eraf, ben ook van plan om in het nieuwe jaar hier serieus mee aan de slag te gaan!

11 dagen geleden

Mijn doel is sinds vorige maand 15 kilo eraf. Ik ben nu al 4 kilo kwijt in 3 weken. Moet zeggen dat het wel erg lastig is. Alle tips zijn zeker welkom. Ik blijf gewoon trek hebben in snacks in de avond

10 dagen geleden

Ik heb deze zwangerschap 27 kilo cadeau gekregen 馃槄 inmiddels is er 20 af en dus nog 7 te gaan. Maar daarna wil ik er nog wel 15 af ofzo dus we zijn er nog niet. Hopelijk lukt het ons allemaal!

9 dagen geleden

Ik volg ook broodje dunner, inmiddels bijna 8 kilo kwijt en heerlijk eten! 馃槉