26 Reacties

7 dagen geleden

Wat fijn om te lezen dat zoveel van jullie mee willen doen! Gaan jullie alleen afvallen met voeding of ook sporten?

6 dagen geleden

Reactie op Alessa

Ik volg ook broodje dunner, inmiddels bijna 8 kilo kwijt en heerlijk eten! ...
Zijn de recepten ook beetje normaal in prijs? Ik heb 120 eu per week met een peuter erbij. Sta niet onder bewind of iets hoor. Allee dat is voor mij de max haha

6 dagen geleden

Reactie op Annabell0987

Zijn de recepten ook beetje normaal in prijs? Ik heb 120 eu per week met ee ...
Ja dat haal je wel. Kijk maar op haar site staat ook geloof ik wat je gemiddeld kwijt zou zijn per week bij de vragen. Ik ben nu 4 kilo kwijt sinds 18 november.

6 dagen geleden

Reactie op Mvcj

Ja dat haal je wel. Kijk maar op haar site staat ook geloof ik wat je gemid ...
Wij zijn gezin van 4 ( 2 volw q peuter 1 baby) en zijn ong 160 aan boodschappen kwijt per week. Is inclusief babypoeder, potjes en luiers. Als ik naar de markt ga voor groente en fruit dan is het nog wat minder.

6 dagen geleden

Ik wil ook mee doen na de bevalling was is op gewicht gelijk voor ik zwanger werd en nu ben ik gewoon een half jaar later 10 kilo zwaarder ! Dus moet echt wat er aan gaan doen !

4 dagen geleden

Ik doe ook graag mee! Was met de zwangerschap 20 kilo bijgekomen, na bevallen 11 afgevallen en toen weer 4 erbij. Ik wil 13 kilo afvallen maar belangrijker vind ik dat mijn oude garderobe weer past ipv het getal op de weegschaal. Wat doen we? Whatsapp groep? Ik zit hier niet iedere dag, jullie wel?