12 Reacties
2 jaar geleden
Ik slik de foliumzuur met d en omega van Davitamon of Kruidvat eigen merk. Qua inhoud geen verschil, prijs wel 😇
En een vrouw-compleet multi van Holland en barret eigen merk.
Verder neem ik iedere avond een probiotica van orthica.
2 jaar geleden
Ik slik foliumzuur + d3 van de kruidvat. Als ik straks moet stoppen ga ik over op gewone d3 (doe ik sowieso eigenlijk altijd al) en slik nu ook b12 bij. Ik eet geen vlees en dan wordt dat geadviseerd. Verder geen multivitamines nog ofzo, maar misschien dat de afspraak met de verloskundige daar nog verandering in brengt straks.
2 jaar geleden
Ik slik vitakruid folaat en heb de mama nacht, maar jeetje wat zijn die pillen groot
2 jaar geleden
Foliumzuur + D3 van Etos en vitamine C Dan wordt het beter opgenomen.
Daarnaast af en toe magnesium, vitamine b12, ijzer + vitamine C en een multi Huid, haar en nagels. Maar dat laatste is alleen omdat het de enige multivitamine is die ik kon vinden zonder vitamine B6. Ik kan dat namelijk niet nemen, omdat ik er klachten van krijg.
En Omega-3 visolie toch maar mee begonnen, want twee keer per week vis eten vind ik lastig.
2 jaar geleden
Slik foliumzuur met vitamine d gecombineerd van de tuinen zelf. Allebei een hoge dosering. Plus slik ik vis olie capsules ook een hele hoge dosering en die slik ik van nutribites. Volgens de verloskundige was dit helemaal goed!
2 jaar geleden
Reactie op MVS-24
Ik neem visolie van eqology en vitakruid mama dag en nacht
Ik precies hetzelfde!