14 Reacties

4 maanden geleden

We zijn gisteren met de kids naar het openluchtmuseum geweest. Was voor elke leeftijd wel leuk. In de tram is altijd leuk, kan ook met kinderwagen. Ik had ook een draagzak meegenomen om in sommige gevallen met zn alle iets te bezichtigen waar je dus niet met kinderwagen in kan. Deze week is het park open tot 21 uur en is er in de avond van alles te beleven op verschillende plekken in het park. Dierenpark is ook heel leuk en volgende week gaan we naar de Apenheul.

4 maanden geleden

Ik krijg als tip van een vriendin Nijntje museum in Utrecht. Niet erg in de buurt, maar zijn wel erg leuk te zijn. Ik ga het binnenkort testen

4 maanden geleden

Reactie op IrisBB94

Ik krijg als tip van een vriendin Nijntje museum in Utrecht. Niet erg in de ...
Ik ben hier nu paar keer heen geweest en het is echt super!! Je moet van tevoren een kaartje reserveren. Door de weeks is het veel beter, als het zo druk is dan is het echt minder leuk. Veruit favoriet is de kledingkamer en zo’n ruimte met een helling / bruggetje.

4 maanden geleden

Reactie op IrisBB94

Ik krijg als tip van een vriendin Nijntje museum in Utrecht. Niet erg in de ...
Ah goeie! Ik zag dat het voor oudere kindjes meer was, maar nu dus misschien ook al leuk

4 maanden geleden

Reactie op iHeidi

Ik ben hier nu paar keer heen geweest en het is echt super!! Je moet van t ...
Wat leuk! Dus ook echt al voor deze leeftijd ook leuk? Las op internet dat het meer geschikt is voor iets oudere kindjes.

4 maanden geleden

Ik denk dat wij nu sws in z’n in between leeftijd zitten.. mits je dan naar een binnenspeeltuin gaat waar ook echt dreumes gedeeltes zijn enz of grote speeltuinen waar ze ook kleine glijbaantjes hebben. Maar over het algemeen moet je momenteel toch overal echt nog mee helpen en alles. Ik denk zodra ze echt heel goed zelf kunnen lopen dat het allemaal stuk makkelijker wordt om een activiteit buiten de deur te vinden… ( ben ik vandaag ook echt wel zelf achter gekomen)🥲

4 maanden geleden

Reactie op acilia

Wat leuk! Dus ook echt al voor deze leeftijd ook leuk? Las op internet dat ...
Absoluut. Het is er niet voor gemaakt maar er is zoveel te zien en te doen. Alleen al lekker rondkruipen en spulletjes enzo. Toen ik er voor het eerst kwam ging mn zoontje ook meteen op pad, die voelde zich meteen thuis! Kledingkamer is bij binnenkomst trap op, linksaf, en dan eerste links. Daar is veel te pakken en te kruipen, op de een of andere manier een groot succes. Aan het eind van die gang is dan die ruimte met helling etc. O en bij de boerderij/tuin ook nog leuke blokken etc om mee te spelen, maar die andere twee waren het leukst. Verder is er veel en is ook leuk, maar hier kunnen ze heel veel. En ik vind de keuken bijv beetje spannend omdat m’n zoontje nog zoveel in zn mond stopt en er heel veel kinderen daar aan alles zitten. Oja en je hebt het verkeersplein, dat is mega populair bij oudere kinderen maar zijn die van ons wel echt nog te klein voor. Beneden is trouwens ook nog een kamer met boekjes om voor te lezen. Na 1 a 1,5 ben je ook wel klaar trouwens hoor, zo groot is de spanningsboog nog niet.

4 maanden geleden

Reactie op iHeidi

Absoluut. Het is er niet voor gemaakt maar er is zoveel te zien en te doen. ...
Bedankt voor je super uitleg! Dit gaan we binnenkort doen!

4 maanden geleden

Dolfinarium!! Ben er vandaag geweest, ze hebben daar vaak momenten dat ze een presentatie geven en ondertussen de dieren voeden. Waardoor de dieren vaak actief in beeld zijn. Vandaag was het best rustig dus je kon ook echt wel dichtbij staan om alles goed te kunnen zien. En die dolfijnen show! M’n dochtertje keek haar ogen uit🥰 Ook erg leuk daar dat je de dolfijnen onder water kunt zien zwemmen. Zeker een hit bij kleine kindjes En je hebt er een strandje en wat speel gelegenheden. Maar dat vond ik dan wel weer iets aan de grote kan voor onze kleine meid

4 maanden geleden

Wat bij onze kinderen grote hits zijn: - Sea life - dierenpark amersfoort - indoorspeeltuin ballorig - kinderboerderij/geitenboerderijen

4 maanden geleden

Avonturenboerderij Molenwaard is echt geweldig voor deze leeftijd. Leeftijdspassende attracties en shows van Fien en Teun of Mike en Molly. Onze 15 maanden oude dreumes en de bijna tweejarige van vrienden waarmee we waren vonden het allebei erg leuk! Zeker een aanrader

4 maanden geleden

Wij hebben met onze kindjes van 3 jaar en 14 maanden oud een Efteling abonnement😁. Is wel een uurtje denk ik rijden vanaf Apeldoorn dus weet niet perse of je dat zoekt (voor ons is het ook een uur rijden), maar als je een keer wat verder weg wil is het zeker een aanrader! Onze kindjes kunnen echt al in veel attracties😊. Ben je zelf al wel is in de Julianatoren geweest of is dat echt voor oudere kindjes vanaf 2/3 jaar?

4 maanden geleden

Reactie op EK123

Wij hebben met onze kindjes van 3 jaar en 14 maanden oud een Efteling abonn ...
Pantropica is ook heel leuk, maar wel leuker als je kindje al kan lopen! Ik denk iets korter dan een uur rijden vanaf Apeldoorn!

4 maanden geleden

In Utrecht: Nijntje museum en spoorwegmuseum! Verder alle dierentuinen