3 Reacties
5 dagen geleden
Oef lastig. Sowieso een grote voeding! Zoon komt hier al een tijd niet meer snachts maar op een gegeven moment wilde hij sochtends niet/minder drinken. Ik heb toen telkens in de nacht max 90/3 gegeven het is doorzetten maar uiteindelijk werkte het en konden we de nachtvoeding weglaten. Ik zou sowieso niet zon grote fles geven snachts. Max 120/4. Om er voor de zorgen dat ze overdag beter drinkt. Hoelaat komt ze meestal voor die voeding? En hoe slaapt ze overdag, wanneer flessen en hoeveel?
5 dagen geleden
Wat naar, snap dat jullie met je handen in het haar zitten. Ik denk eerder dat het terug geven van de hoeveelheid komt. Ik zou zelf niet aanlengen met water, maar gewoon echt kleinere beetjes geven. Liefst proberen een voeding uit te stellen met bv speen. Maar ze zal dat niet leuk vinden, want ze is dit nu gewend. Overdag veel aanbieden, s nachts weinig en niet direct. Bij 6 mnd is het in principe niet nodig meer dan 1x per nacht te voeden.
5 dagen geleden
Wij hadden dit ook maar dan met bv, ik heb toen steeds korter aangelegd dus minder voeding gegeven. Lijkt mij met kv ook zo te werken. en zoals anderen zeggen; probeer het te verlengen, al is het een kwartiertje. Het is echt even het huilen snachts accepteren, vond dit zelf ook verschrikkelijk. Wat bij ons ook heel erg hielp was de vaste voeding, hierdoor had ie sowieso minder behoefte aan melk