15 Reacties
11 dagen geleden
Geen tips, alleen denk als je met voeding gaat minderen dat je baby vaker gaat komen.
Hier komt ze nog 3x per nacht.. voor 210 cc..
10 dagen geleden
Ik weet bij mijn oudste, zij heeft als enigste de fles gehad, dat ik minder schepjes voeding er in deed. Op een gegeven moment werd het thee, omdat ze gewoon water niet lustte. Maar drinken wilde ze dus nog wel. Na een jaar sliep zij door
10 dagen geleden
Ik denk dat ze het (helaas, ik zit er zelf ook mee) gewoon echt nog nodig zijn… maar mocht iemand een gouden tip hebben lees ik mee!
10 dagen geleden
Reactie op merel19945
Ik denk dat ze het (helaas, ik zit er zelf ook mee) gewoon echt nog nodig z ...
Ja, ik denk het ergens ook hoor. En vind het opzich ook prima, hoort erbij. Alleen, hij is daarna zo actief en ik lees op internet dan allerlei verhalen van signalen die kunnen wijzen op gewenning in plaats van noodzaak. Dus dacht, wie weet heeft iemand een tip!
8 dagen geleden
Reactie op Birdsbees
Hier hetzelfde ‘probleem’. Vind het vooral lastig dat de ochtendvoeding er ...
Als ik stop na 1 borst huilt mijn zoontje (5,5 maanden) ook erg hard. Ik leg hem dan snel in zn bedje en geef hem een speen.
Dan valt hij eigenlijk direct weer in slaap.
Dit zorgt ervoor dat hij s ochtends een gehele voeding neemt. Als ik 2 borsten geef s nachts, drinkt hij s ochtends erg weinig en dit wil je voorkomen.
8 dagen geleden
Reactie op mvdwaal
Als ik stop na 1 borst huilt mijn zoontje (5,5 maanden) ook erg hard. Ik le ...
Misschien proberen! Met de linker borst is ze wel tevreden maar die produceert ook veel meer (ook bij mijn andere kind zo, dat is gewoon nou eenmaal zo bij mij). Dan heeft ze dus denk ik echt wel 150-200 uit een borst. Dat is nog steeds veel, maar haar stoppen kan echt niet.. dan is ze ontroostbaar. En met rechts zou ik jouw tactiek kunnen proberen alleen kan ze dan wel uitboeren?
8 dagen geleden
Reactie op Birdsbees
Misschien proberen! Met de linker borst is ze wel tevreden maar die produce ...
Ik heb hetzelfde,al denk ik niet dat er zoveel uit 1 borst komt, maar ik geef in ieder geval de minst producerende borst.
Hier bleek geen boertje nodig, je zou het kunnen proberen?
7 dagen geleden
Reactie op mvdwaal
Ik heb hetzelfde,al denk ik niet dat er zoveel uit 1 borst komt, maar ik ge ...
Bedankt! Ik ga het proberen. Ze is sowieso onrustiger het laatste deel. Dus dan beetje zorg dat ze vaker komt, maar we gaan het meemaken. Heb je het idee dat het dan nu ook langzaam afneemt (de gewoonte/voeding willen?)
7 dagen geleden
Je zou kunnen proberen om de laatste fles om 8 te geven en dan in bedje ?
6 dagen geleden
Reactie op Birdsbees
Bedankt! Ik ga het proberen. Ze is sowieso onrustiger het laatste deel. Dus ...
Ja, mijn ervaringen waren van een paar weken terug en inmiddels al een tijdje zonder nachtvoeding. Hij slaapt van 22-6 🤗
Enkel een speen is voldoende nu als hij af en toe nog eens wakker wordt.
Ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken!