32 Reacties

één maand geleden

Na het enkele keren hier te zien hebben passeren zopas ook eens gedownload. Benieuwd of het hier een uitkomst kan zijn…

één maand geleden

Ik gebruik hem nu 4 dagen. Maar voor mijzelf niks nieuws in het slaapritme. Maar onze dochter geeft zeer goed slaapsignalen af. Ik was gewoon nieuwsgierig. Het geeft mij wel bevestiging dat ik dus goed bezig ben. En afdwingen of ze 45 of 90 min slaapt dat lukt toch niet. Nou ja wakker maken wel. Maar dat doe ik alleen na 5 uur.

één maand geleden

Reactie op JLNR

Na het enkele keren hier te zien hebben passeren zopas ook eens gedownload. ...
Ik volg sinds vandaag het ritme van de app maar weet nog niet goed wat ik er nou van moet vinden. De slaapjes die tot nu toe geadviseerd worden zijn totaal niet handig qua planning met de voedingsmomenten. Dus dat is eigenlijk een soort chaos geworden vandaag 😅

één maand geleden

Mijn partner en ik vinden de app geweldig! En vinden het 'eng' hoe nauwkeurig de dutjes en bedtijd soms zijn! Ons helpt het in elk geval enorm. Ook voor het inzicht dat de app geeft. Verder handig dat het White noise geluiden heeft die je op de achtergrond kunt afspelen terwijl je verder bezig kunt blijven op je telefoon. Ook heeft het interessante artikelen met veel weetjes die ik ook al op vele blogs en in online webinars van slaapcoaches ben tegengekomen.

één maand geleden

Reactie op You24

Mijn partner en ik vinden de app geweldig! En vinden het 'eng' hoe nauwkeu ...
Zelfde ervaring hier. De geadviseerde slaapjes komen goed overeen met wanneer hij daadwerkelijk moe is. We gebruiken de app vooral als richtlijn en wijken af van het advies wanneer nodig.

één maand geleden

You24 en FlipFlåp, waren jullie kindjes altijd al goede slapers? Hoor ook verhalen dat de app erg goed werkt voor kindjes, maar juist minder geweldig is bij de kindjes die niet echt een ritme hebben (zoals die van mij 😅). Maar ben wel erg nieuwsgierig. We zitten nu medisch gezien een beetje in de malle molen met ons meisje (5 maanden vaccinatie, RS vaccinatie en binnenkort openhartoperatie), maar daarna wil ik wel een poging waren met de app als het dan nog steeds zo zoekende is.

één maand geleden

Reactie op Oktobermeisje

You24 en FlipFlåp, waren jullie kindjes altijd al goede slapers? Hoor ook v ...
Neee... Er zat totaal geen ritme in. Onze kleine wilde de dag zelfs het liefst als een volwassene doorkomen, max een half uur slaap overdag was hier eerder norm dan uitzondering! Op een gegeven moment kwam rond de drie maanden iets meer ritme, maar alsnog echt een dagelijks gevecht om haar dutjes overdag te laten doen. Sinds we deze app hebben merken we echt verschil! Het liep hier dus zeker niet op rolletjes!

één maand geleden

Reactie op FlipFlåp

Zelfde ervaring hier. De geadviseerde slaapjes komen goed overeen met wanne ...
Zelfde hier. Ge-wel-dit! En idd beetje eng dat het zo nauwkeurig bijna klopt haha. Soms wijken we ook een beetje af maar mn dochter en wij gaan er heel goed op

één maand geleden

Op zich niet heel gek toch dat het klopt, want het is gebaseerd op de wakkertijden van een kind. En die is redelijk gemiddeld voor het aantal maanden dat een kind oud is.

één maand geleden

Reactie op You24

Neee... Er zat totaal geen ritme in. Onze kleine wilde de dag zelfs het lie ...
Ik ben heel benieuwd! Ga het zeker proberen als we in rustiger vaarwater zitten 🤗

één maand geleden

Reactie op Oktobermeisje

You24 en FlipFlåp, waren jullie kindjes altijd al goede slapers? Hoor ook v ...
Er zat nauwelijks ritme in zijn slaapjes. En nog steeds zijn er geen vaste tijden dat jij gaat slapen, maar we kunnen wel beter inschatten wanneer hij het beste kan gaan slapen.

één maand geleden

Ik heb hem ook geïnstalleerd. Slaapjes kloppen aardig alleen zegt de app dat ze 's ochtends niet hoeft te slapen en dus 4 uur wakker is??? Ze liet net slaapsignalen zien en heb haar lekker in bed gelegd.

één maand geleden

Ik heb hem ook sinds vandaag gebruikt. Ik vind het nogal een lange wakkertijd, en een hele late bedtijd. En dan is de wakkertijd nog veel langer, tussen laatste dutje en nacht slaap.. Dat ga ik dus niet doen. Verder klopte het echt precies wanneer hij wakker werd wel! Geruststellend te zien, dat die app ook nog uitgaat van korte dutjes

één maand geleden

Reactie op AnBoys

Ik heb hem ook sinds vandaag gebruikt. Ik vind het nogal een lange wakkerti ...
De app past zich aan het ritme van je baby aan, maar daar duurt wel even. Gewoon bijhouden wanneer je baby in slaap valt en weer wakker wordt, en waarschijnlijk gaat de app het dan steeds beter voorspellen.

één maand geleden

Reactie op AnBoys

Ik heb hem ook sinds vandaag gebruikt. Ik vind het nogal een lange wakkerti ...
Ik gebruik een andere app, maar principe is vast hetzelfde; ik kan het aantal dutjes en uiterlijke bedtijd instellen. Miss helpt dat ✌️

één maand geleden

Gebruiken jullie de gratis versie of de betaalde? Maakt dat veel verschil voor de voorspelling? Ik heb nu een week lang de gratis versie geprobeerd, maar de dutjes van mijn dochter zijn standaard een stuk korter dan napper denkt...

één maand geleden

Klopt hier heel vaak wel! Soms niet maar dan ga ik vanuit mijn eigen gevoel te werk en vul ik het extra/eerdere slaapje in.

één maand geleden

Ik volg even, heel benieuwd of het werkt. Wij hebben een slechte slaper ondanks dat we letten op wakkertijden en slaapsignalen dus wie weet een uitkomst.

één maand geleden

Reactie op Rotterdame

Ik gebruik een andere app, maar principe is vast hetzelfde; ik kan het aant ...
Welke app gebruik jij dan?

één maand geleden

Heel blij mee, gebruiken hem eigenlijk al vanaf het begin (zoon is nu 5 mnd). Zijn er tussentijds wel even mee gestopt, omdat het in de eerste maanden niet zo zinvol was qua slapen en we hem vooral voor de voedingen gebruikten. Inmiddels gebruiken we hem weer een maand of 2 1/2 voor het slapen. Hij is niet helemaal accuraat, maar dat komt denk ik ook doordat onze man echt heel wisselend slaapt. Aangezien onze zoon weinig slaapsignalen geeft is het voor ons een mooie houvast.