32 Reacties

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

Welke app gebruik jij dan?
Hij heet Huckleberry. Ook onze kleine meid geeft nauwelijks slaapsignalen aan dus we hebben er veel baat bij. Ik vind het bizar hoe góed de voorspellingen kloppen.

één maand geleden

Wat ik me afvraag; geeft de app ook advies over wanneer een volgend slaapje zou moeten? Onze kleine man slaapt overdag zelf in en doet meestal slaapjes van ongeveer 45 min. Alleen als het avond is en hij 'voor de nacht' zou moeten is het drama. Vaak doordat ik niet zo goed weet wat zijn wakkertijd zou moeten zijn.

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

Wat ik me afvraag; geeft de app ook advies over wanneer een volgend slaapje ...
Zodra je ‘s ochtends aangeeft dat je kindje wakker is krijg je een schema voor de dag dat na elk dutje aangepast wordt.

één maand geleden

Reactie op FlipFlåp

Zodra je ‘s ochtends aangeeft dat je kindje wakker is krijg je een schema v ...
Oke klinkt fijn! En is de app ook in Nederlands of alleen Engels?

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

Wat ik me afvraag; geeft de app ook advies over wanneer een volgend slaapje ...
Zeker! Althans Huckleberry wel. Hij maakt een voorbeeld schema op basis van leeftijd, het aantal dutjes en jouw uiterlijke bedtijd, bijv. 19.00 u. Daarnaast voorspelt hij het begin van het volgende dutje nadat je kleine wakker is geworden. Wij zijn begonnen met de gratis versie. Daarna kregen we een maand de betaalde versie op proef. Het scheelde mij zoveel reken/ denkwerk dat we dat hebben gekocht. No spon, gewoon een steengoeie app.

één maand geleden

Reactie op Rotterdame

Zeker! Althans Huckleberry wel. Hij maakt een voorbeeld schema op basis v ...
En is dat in het nederlands of engels🙈

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

En is dat in het nederlands of engels🙈
Engels 🤗 Ik zal morgen wat screenshots delen ✌️

één maand geleden

Reactie op Rotterdame

Engels 🤗 Ik zal morgen wat screenshots delen ✌️
Ik zie het ja, heb jij de plus of premium?

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

Ik zie het ja, heb jij de plus of premium?
De Plus✌️

één maand geleden

Reactie op Tamaravdveer

Oke klinkt fijn! En is de app ook in Nederlands of alleen Engels?
Volgens mij is de napper app niet in het Nederlands

één maand geleden

Hier geeft de app sweetspot aan en ook op je beginscherm trouwens. Verder fijne dag- en week overzichten en een slaapschema voor de dag. Doordeweeks maken we haar stipt half 8 wakker, in het weekend slapen we uit, vandaag was het 8.15 u 🙂 Ze heeft wel een nachtvoeding gehad rond 4 u. Overigens hou ik (ook) de richtlijnen van slaaptipsvoorbabys.nl aan. Derde dutje niet langer dan na 17u zodat ze rond 19.00 uur moe genoeg is voor de nacht!

13 dagen geleden

Weet iemand hoe het kan dat Napper de avond bedtijd en wakker worden in de ochtend altijd klopt? Het ritme van je baby is ok maar hoe kan dit want ik heb soms nog niet eens alles goed ingevuld en t klopt altijd