25 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond die netbroekjes erg vervelend omdat het kraamverband er bij in ging verschuiven met als gevolg doorwerken. Ik vond het heel fijn op tena pants broekjes te dragen de eerste dagen!

2 jaar geleden

Goeie vraag, heb er ook maar 1 in m'n pakket zitten 😅 heb wel high waist onderbroeken mee in m'n ziekenhuistas

2 jaar geleden

De mady onderbroeken van de zeeman zijn ideaal. Lekker ruim en hoog. Kan zon plakaat van een verband in. Super sexy😂

2 jaar geleden

Haha zeker geen stomme vraag. Ik pas ze meestal ook niet die netbroekjes. Maar omdat ik medische ben weet ik dat ze ze in het ziekenhuis in grotere maten hebben 😁. Maar sommige dragen een boxer van hun partner of andere hoge strakke onderbroeken. Het is niet per se een must om te hebben hoor. Maar het is snel weggegooid. Sommige hebben ook wasbare netbroekjes. Er zijn zoveel dingen mogelijk. Als er maar een surfplank in past 🤭🤣🫣😁
Ik gebruikte de boxershorts van mijn man. De netbroekjes sneden 🙈

2 jaar geleden

Oh ik vond die netbroekjes heerlijk en heb ze nog lang gedragen!!😆 Zaten lekker ruim en hoog. Bij mij ging het kraamverband niet schuiven of iets. Ik nam er zelfs extra mee uit het ziekenhuis!

2 jaar geleden

Bij mijn vorige bevalling de mady van de zeeman aangehad. Netbroekjes niet gebruikt, gewoon omdat m’n eigen onderbroeken me fijner leken. Als je in het ziekenhuis bevalt kun je ze krijgen van daar volgens mij, dus dan zullen ze vast verschillende maten hebben.

2 jaar geleden

Ik heb ze best lang gedragen. Het netbroekje uit het kraampakket pas ik ook niet, heb ze toen uit het ziekenhuis meegenomen 🙈

2 jaar geleden

Ik heb die net wegwerp onderbroeken besteld bij shein 👍🏻

2 jaar geleden

Ik vond ze bij de eerste echt vreselijk, lekte continu door. De boxers van mijn man bleven veel beter op z'n plek

2 jaar geleden

Erg prettig die netbroekjes. Kraamverband blijft goed zitten, rekt lekker mee en naderhand kun je het weg doen en verpest je, je eigen ondergoed niet. Ik heb er zelf een paar bijgekocht.

2 jaar geleden

Ik heb ze nooit gebruikt na m’n eerste bevalling. Had gewoon boxers besteld bij de C&A en die de eerste weken aangehad.

2 jaar geleden

Reactie op Loutjeee

De mady onderbroeken van de zeeman zijn ideaal. Lekker ruim en hoog. Kan z ...
Deze heb in ook opgehaald ideaal. Ik heb 1 maat groter gehaald dan mijn normale maat voorheen. Zit voor mij veel beter dan de netbroekjes die sneden in mijn bovenbenen.

2 jaar geleden

Reactie op Daantjebanaan

Deze heb in ook opgehaald ideaal. Ik heb 1 maat groter gehaald dan mijn nor ...
Ja echt he. En ook betaalbaar..

2 jaar geleden

Ik vond die broekjes heel fijn en je kan ze ook gewoon wassen ik zou uit het ziekenhuis ook wat mee nemen als je in het ziekenhuis bevalt en ik doe ook boxers van mijn vriend aan

2 jaar geleden

Ik droeg ook de boxers van mijn man. Misschien ook een idee 😊

2 jaar geleden

Ik droog ook boxers van mijn man.

2 jaar geleden

Ik heb Tena proskin pants broekjes in xl voor begin vloei week/weken en ook broekjes/boxers bij zeeman gekocht voor ernaar die hoog en comfy zitten over buik en voor de maandverband ☺️

2 jaar geleden

Ik heb via een tip de zwarte wegwerpbroekjes van kruidvat nu na mijn bevalling gebruikt. Veel fijner dan zo'n net broekje. Draag het op het moment ipv ondergoed en ideaal voor het opvangen van nabloeding en "kleine ongelukjes"

2 jaar geleden

De netbroekjes uit het ziekenhuis zaten fijn! En je kunt voor daarna ook grotere maat onderbroeken aan, dat is ook fijn met groot kraamverband.