6 Reacties
2 dagen geleden
Die van mij zegt nog niks, hij brabbelt en keuvelt wel de hele dag, maar het gaat meer van "mamamamama" dan echt "mama". De klanken zijn er al wel, dus de basis ligt er zeker en daarom maak ik me er verder ook niet zo druk om.
Vaak gaat dat ineens heel snel dat ze al die brabbelklanken om gaan zetten in herkenbare woorden, dus ik geniet nog even van het gebrabbel 🤭
2 dagen geleden
Reactie op A1A
Hier ook alleen papa (gericht op papa en mij) en die. Brabbelt ook amper ma ...
Hier is de ja en nee ook heel sterk met knikken 😅
gisteren
Hier ook heel weinig woordjes! Hij zegt hallo en ah oh. Lijkt natuurlijk heel erg op elkaar 🤣 en zegt dit vaak alleen als wij het “voorzeggen”. Soms zegt hij mama maar is vaak alleen de klank; “mamamamama” en ook dit alleen als wij zeggen: “kan je zeggen mama”. Hij begrijpt alles super goed dus maak me niet zo’n zorgen. Komt vast vanzelf!
gisteren
Hier ook niet heel veel! Kan paar woordjes zoals papa mama naan (banaan) en sinds vd week bal!
Hij kan wel echt veel dieren geluiden zoals, poes hond koe kip aap olifant eend leeuw uil schaap kip
En hij kan alles heel duidelijk aangeven wat ie wilt, neemt ons tegenwoordig overal mee naartoe aan de hand