47 Reacties
8 maanden geleden
23 juni,
Kruipt op haar manier... met een beentje opgetrokken of via de billen, of achteruit.
Trekt zich niet op
En staan ook niet.
En volgens de fysio doet ze alles netjes !!!
8 maanden geleden
Van 6 juni,
Rolt wanneer hij er behoefte aan heeft.
Staan, komt zeker nog niet voor in zijn woordenboek.
Zitten doet hij heel goed en daar blijft t wel bij.
Op zn buik spelen vind hij geweldig en schuift wat naar achteren als hij op een gladde vloer ligt 😂. Draaien op zn buik wanneer hij op tapijt ligt of in de box.
Kruipen... Hij schuift en dat lijkt voldoende voor hem 🤣🤣. Geef t tijd. Zn oudste broer begon nu op deze leeftijd met kruipen en is nu een fanatieke sporter. En de middelste dacht er precies zo over en gaat ook primaaa in zn beweging.
Er is niks mis mee om het wel een beetje soort van te gaan stimuleren. Maar beetje bij beetje. Ze moeten het wel leuk vinden 😁
8 maanden geleden
Hier eentje van 4/7, rolt goed, speelt sinds kort maar graag op haar buik en duwt zichzelf naar achter als ze op een gladde vloer ligt. Zitten kan ze ook goed. Maar van lig naar zit of omgekeerd lijkt ze niet te snappen en zich optrekken al helemaal niet. Maak me ook wel zorgen als ik hoor hoe snel andere baby’s ontwikkelen
8 maanden geleden
Reactie op zeepbel
van 23 juni ook nog helemaal niet hoor! komt vanzelf!
Mooie datum♡
8 maanden geleden
Reactie op zeepbel
Ja he😜 zag jouw post ook al! grappig dat we allebei op dezelfde dag zijn b ...
Hoelaat ben je bevallen ♡
8 maanden geleden
Ons zoontje van 3 juni moest er ook nog van weten, tot gisteren. Opeens zat hij (nog wat onwennig) op zijn knietjes en wiebelde wat naar voor en achter. Nu kan het dus niet lang meer gaan duren. Maar ik hoop dat hij daarna even wacht met opstaan, haha. Anders gaat het me weer veel te snel allemaal.
8 maanden geleden
Hier eentje van 22 juni, tijgert wel, komt nu soms eens een paar seconden op de knietjes, maar niet kruipen, optrekken of staan. Kan ook nog niet stabiel zitten. Maak me geen zorgen, komt vanzelf wanneer ze er klaar voor is!
8 maanden geleden
Onze dochter van 13 juni maakt ook geen aanstalten tot kruipen of tijgeren, stappen aan de hand vind ze fantastisch maar alles op haar buik vind ze niet leuk... ze draait zittend rond haar as en probeert zich zelfstandig op te trekken maar lukt meestal nog niet... wel als ik dr een beetje help... want ze wilt wel het liefst alleen maar staan en lopen... maar kruipen of iets doet ze totaal niet... zelfstandig tot zitten komen ook nog niet maar zit wel heel stevig als ik dr weg zet..
8 maanden geleden
Hier eentje van 24 juni. Tijgert wel en kan bouncen op haar knieën maar kruipt niet, trekt zichzelf niet op. Ze gaat wel in bad staan en als we haar handjes pakken (alleen de fysio raad dit af als ze het niet zelf doen dus doen we dit niet). Ze zit wel stabiel en probeert het ook zelf (lukt niet alleen als ze al een beetje schuin zit).
8 maanden geleden
Hier ook nog niet hoor. Ze is van 5 juni. Mijn oudste begon pas na haar 1e verjaardag en heeft nooit gekropen. Alles op zijn tijd. Het komt vanzelf wel.
8 maanden geleden
5 juni, doet momenteel pogingen tot kruipen en probeert zich op te trekken. Maar staat nog lang niet hoor.
8 maanden geleden
Dochter van 3-6 gaat soms iets te snel in ontwikkeling, zit, staat, kruipt en kan tussen bank en tafel lopen, staat soms los van manden om evenwicht te zoeken.
Onthoud elk kind is anders, mijn oudste liep met 10 maanden al en dat vonden wij veelste snel🤣
Soms denk ik oprecht kon onze jongste alleen nog maar rollen dan was het nog even wat langer onze baby.
8 maanden geleden
Hier ook van 21 juni en kruipen lukt gewoon niet, optrekken wil hij wil maar hij buigt z’n benen gewoon niet haha. Als ik hem neer zet blijft hij al wel zelf staan maar dat was het gewoon. Hij frustreerd zich ook enorm
7 maanden geleden
Reactie op n.pts
Hier dus ook! Benen buigen wil ze absoluut niet. Zodra ik haar benen buig, ...
Hier precies hetzelfde is van 26 juni