10 Reacties

14 dagen geleden

Ik geef bv, maar die van ons komt nog veel vaker. Ook 6 maanden. Denk dat ik zo nog op 8-9 voedingen zit, waarvan 3 in de nacht? Blijkbaar hebben ze gewoon wat meer honger, helemaal oké toch? Wij eten soms ook meer dan de 3 maaltijden per dag. Als hij vrolijk is en goed groeit zou ik me geen zorgen maken :)

14 dagen geleden

Ja hij groeit enorm goed en ontwikkelt al voor zijn leeftijd, altijd blij en een super leuk en makkelijk mannetje❤️ net als nu heeft hij om half 11 een 180 gehad en om 2 uur nog een 180 en hij slaapt nu nog (was even wakker maar valt weer in slaap) dus opzich is dat ergens ook een stukje door slapen🥰

14 dagen geleden

Onze dochter komt ook nog om de 3 uur en dat ook in de nacht. Wij geven combi kunst en bv. Een hele dag kunt geeft daar geen verandering in maar een hele dag bv ook niet. Ze heeft gewoon wat vaker honger.

14 dagen geleden

Reactie op Lintimmermans95

Onze dochter komt ook nog om de 3 uur en dat ook in de nacht. Wij geven c ...
Het wisselt ook wat met de tijd ze sliep een paar dagen door en nu is ze alweer een week om de paar uur wakker. Ik denk dat het normaal is

14 dagen geleden

Onze zoon komt ook minimaal om de 3 uur. Soms vaker, ook ‘s nachts. Volkomen normaal denk ik!

14 dagen geleden

Hier ook hoor, met borstvoeding. Elke 3-4 uur. Denk dat dat heel normaal is. We hebben zelf toch ook dorst na een paar uur niks drinken!

14 dagen geleden

Hier ook, ook komt ze nog in de nacht een keer. Geen grote drinker, ook nooit geweest. Wij zitten nu op 7 flesjes.

14 dagen geleden

Hier eentje die strikt elke 3u komt soms 4u hahah borstvoedingsbaby, :) voed op verzoek maar ze komt zelf rond die tijd!

13 dagen geleden

En als hem overdag alleen maar flessen van 210 heeft komt hij dan ook nog ‘‘s nachts. Onze dochter drinkt 4x 210 / 7 sch En komt ‘s nachts niet.

12 dagen geleden

Mijn zoontje drinkt geen grote hoeveelheden. Echt maximaal 170ml maar ochtends/begin middag vaak halve flesjes. Meestal 3 flessen snachts om de 3/4 uur idd. Het lijkt soms of veel baby's al doorslapen maar eigenlijk is dit nog heel normaal. Je kan proberen de tijd tussen de flesjes te rekken of als je kindje het wel op drinkt overdag meer aan te bieden maar het hoeft niet. Ze zullen vanzelf lange stukken aan elkaar gaan slapen