106 Reacties
2 jaar geleden
Het zijn geen verloskundigen maar vrouwen die al jaaaaren (lees 10jaar) de nub theorie bestuderen.
Ze lijken er echt verstand van te hebben, bij mij hadden ze gelijk ☺️
2 jaar geleden
Ben enorm benieuwd! Had een foto met 14.3 gestuurd dus dan zou je zeggen dat ze het wel weten hè
2 jaar geleden
Hoi hoi, hoe werkt dat precies haha? :) kan je gewoon een echo toesturen, zitten daar kosten aan verbonden?
2 jaar geleden
Reactie op Willemijn91
Hoi hoi, hoe werkt dat precies haha? :) kan je gewoon een echo toesturen, z ...
Je moet lid worden, dan een foto van je echo plaatsen op hun tijdlijn en dan zullen zij reageren eronder.
Wel erop letten dat het gaat om de beheerders van de groep (admins) de andere leden reageren is meer voor de lol. Maar de admins zijn degenen die er echt verstand van hebben.
Daarnaast heb je ook nog Early Glimpse. Daar beoordelen ze ook je foto met nub en aan de hand daarvan geven ze een kansberekening op 1vd geslachten. Dit is wel een engelse site en moet je dus met creditcard voor betalen, 15 euro ofzo is het. Je krijgt dan een mail met je echo met een tekening waarop uitgelegd staat hoe ze bij het geslacht komen.
2 jaar geleden
Ik heb de dertien weken echo in die groep gepost, en en werd een jongen gezegd door alle admins (terwijl ik zelf echt meisje dacht)
En gister is op de geslachts echo een jongen bevestigd!
2 jaar geleden
Reactie op merel19945
Ik heb de dertien weken echo in die groep gepost, en en werd een jongen gez ...
Ja ze zeggen bij mij ook jongen! Zonder twijfel. Had echt het voorgevoel van een meisje want de zwangerschap lijkt op die van onze dochter. Gek hoe je op het verkeerde been kan worden gezet 😉
2 jaar geleden
Reactie op Doxxx
Is dat de Engelse groep Nub Theory Queens (early gender predictions) met 81 ...
Ja die ja! Je moet toegang krijgen
2 jaar geleden
Ja ze zeggen bij mij ook jongen! Zonder twijfel. Had echt het voorgevoel va ...
Wat leuk!
Ja nu achteraf nu ik het zeker weet begin ik wel een beetje vertrouwen te krijgen in die groep! Ze tekenen ook de stand van de blaas en kijken dan of ze een stijging zien. Ik denk dat ze wel aardig verstand van zaken hebben maar je weet het pas echt zeker na de geslachts echo natuurlijk 😁
2 jaar geleden
Ik heb in veel verschillende nub queen theorie groepen geplaatst en iedereen zei meisje… maar het is toch een jongen 😂
2 jaar geleden
Bij mij zeiden ze daar ook allemaal meisje met mijn echo van 13+4. Op de Nederlandse nub Facebook waren de meningen verdeeld. Kreeg een gratis uitwerking aangeboden via dm, dus foto opgestuurd naar early glimpse en kreeg 99.999% meisje terug. Afgelopen week met de geslachtsecho bevestigd, een meisje 🥰💕.
Heb ook veel zitten neuzen op die pagina en 9vd10 keer lijken ze het toch wel goed te hebben, mits je een goede nub foto hebt. Degene waarbij het fout was hadden of een mega vage foto of al een foto met termijn van 12+1 ofzo. Denk dat vanaf de 13 weken meer zekerheid bied ☺️.
2 jaar geleden
Reactie op FCE.93
Peterpan op het officiële nub topic hier op 24Baby is wel echoscopiste en h ...
Wie of wat is peterpan dan?
2 jaar geleden
Wie of wat is peterpan dan?
2 jaar geleden
Reactie op Veerleij
Er werd mij gezegd een privébericht te sturen door één van de admins van Nu ...

Ik ben al een tijdje lid van die groep maar heb deze “Ne” nog nooit als admin voorbij zien komen 🤷🏼♀️