17 Reacties

één maand geleden

Sab simplex al geprobeerd?

één maand geleden

Bij ons heeft de osteopaat geholpen

één maand geleden

Reactie op xxxHstraat

Sab simplex al geprobeerd?
Ja gebruiken we ook

één maand geleden

Reactie op Duintje

Bij ons heeft de osteopaat geholpen
Goeie! Gaan we naar kijken

één maand geleden

Reactie op Ginny Keurntjes

Ja gebruiken we ook
Dat zorgde bij onze dochter juist voor obstipatie. We gebruiken bij cinnababy en laveen vitamines met olijfolie dit werkt bij ons beter dan kruidvat huisdruppen. Ik ben met beide tegelijk geswitcht dus ik weet niet wat effectief werkt.

één maand geleden

Drupje olijfolie doet wonderen! Echt maar 1 of 2 geven maar gegarandeerd poep!

één maand geleden

Reactie op salvroe2024

Drupje olijfolie doet wonderen! Echt maar 1 of 2 geven maar gegarandeerd po ...
Mag dit bik een baby van een maand oud?

één maand geleden

Reactie op ElinaMelody

Mag dit bik een baby van een maand oud?
De Laveen vitamine D druppels zijn ook gebaseerd op olijfolie.. zie daar geen verschil in. En olijfolie is een natuurlijk product, niks mis mee

één maand geleden

Reactie op ElinaMelody

Mag dit bik een baby van een maand oud?
En ohja onze dochter kreeg ook een drupje toen ze 4 weken oud was. Zelfde dag ontlasting daarna tot wij over gingen op anti reflux voeding geen last meer gehad. Toen we op AR voeding overgingen had ze weer last, drupje olijfolie en nu minimaal 2 poepluiers in 24 uur!

één maand geleden

Reactie op salvroe2024

Drupje olijfolie doet wonderen! Echt maar 1 of 2 geven maar gegarandeerd po ...
Hier werkt dat ook niet 😅

één maand geleden

Wij hebben forlax junior gekregen. Dit maakt de ontlasting zachter zodat het makkelijker eruit komt. Ons gaven ze geen lactulose, omdat de bijwerking buikkrampjes zijn en die heeft onze zoon al heel erg. Misschien kan forlax vragen aan de huisarts

één maand geleden

Ook al probiotica geprobeerd? Onze dochter had ook moeite met ontlasting maar krijgt nu wel vaker ontlasting sinds dat we probiotica gebruiken. Ong 1 tot 2 keer per dag, soms ook een dag niet. Voor de probiotica soms ook 3-4 dagen geen ontlasting.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft nu forlax. Hij is dinsdag 8 weken, maar zijn van alles al aan het proberen sinds 2 weken oud. Forlax nu 2 dagen geprobeerd, vandaag twee behoorlijke poepluiers.

één maand geleden

Herkenbaar, mijn kleine meid heeft ook moeite daarmee. Eerder 4 dagen en toen Forlax Junior gedaan, dat werkte toen echt top! Echt een opluchting was dat. Huisarts en Cb destijds geïnformeerd en die zeiden dat probiotica totaal nutteloos is, want dat gaat niks doen aan obstipatie. Heeft geen meerwaarde, moet echt een stimulerend middel zijn voor de darmpjes.

één maand geleden

Forlax vragen bij de huisarts! Hebben wij voor beide zoons gedaan en werkt super! Mijn huisarts vertelde dat hun protocol is om eerst lactulose te geven (was bij de eerste ook aangeraden) en daarna pas iets anders. Bij onze tweede zoon heb ik direct om forlax gevraagd (geëist).

één maand geleden

Reactie op mvogg

Forlax vragen bij de huisarts! Hebben wij voor beide zoons gedaan en werkt ...
Ja inderdaad was bij mij ook zo, maar vond Lactulose echt niet fijn. Was ook niet speciaal voor kids,die nacht heeft ze echt de longen uit haar lijfje geschreeuwd, deed echt pijn aan mijn moeder hart

één maand geleden

Reactie op Jane D0e

Ja inderdaad was bij mij ook zo, maar vond Lactulose echt niet fijn. Was oo ...
Oh ja lactulose bij de eerste maakte het ook alleen maar erger. Inderdaad enorm huilen