10 Reacties

2 jaar geleden

Even langs de huisarts? Of even een nachtje pleister met (klein beetje) bèta done erop?

2 jaar geleden

Herkenbaar!!! Mijn is ook rood.. komt door het oprekken van je vel rondom je navel. Smeren met crème... Een goed vochtige crème dan blijft je huid lekker soepel😉

2 jaar geleden

Hey ik heb precies hetzelfde! Bij mij is de piercing er ongeveer 7 jaar uit maar ziet er bijna hetzelfde uit. Toevalling vandaag ook besproken met de VK dat mijn huid daar meer “trekt”, zij vertelde dat het best kan komen omdat het toch een soort litteken is. Bij mij helpt het om mijn hele buik, maar vooral daar, goed in te smeren met olie of crème. Als je toch blijft twijfelen kun je het beste langs de huisarts gaan, succes !

2 jaar geleden

Herkenbaar 🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! Dan ben ik dus toch niet de enige 😂 ik zal het wat vaker insmeren. Vandaag voelt het al wat beter. Vond het zo vreemd.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad! Voelde inderdaad erg vreemd soms bij het groeien van de buik, maar het heeft nooit zeer gedaan. Het is wel de enige plek waar ik striae heb. Echt precies op dat stukje waar de piercing toen onderdoor gegaan is zegmaar. Valt tijdens de zwangerschap op, maar daarna was daar echt helemaal niets meer van te zien. En heb me echt helemaal gek gesmeerd 😅

2 jaar geleden

Jep herkenbaar! Ofja eerste zwangerschap veel last van gehad, ook striae rond die plek gekregen. Het blijft toch een litteken waar minder rek op zit als op je normale huid zegmaar.. Nu tweede zwangerschap is mijn hele navelgebied gevoelig merk ik, navelpiercing zelf weinig last van. Heb hem al 4,5 niet meer ingehad.

2 jaar geleden

Ik heb hem recent juist aangedaan en voel ook soms enorme irritatie, maar ik gebruik voor al mijn piercings als deze ontsteken of in de buurt komen van een ontsteking tea tree olie van de kruidvat. Werkt perfect!!!

2 jaar geleden

Had dit ook! Heb m uitgedaan maar hij blijft soms rood of geïrriteerd, komt denk ik ook omdat er litteken weefsel in zit?

2 jaar geleden

Ik heb toch maar de huisarts bericht. Het belemmert mij echt in mijn dagelijkse leven. Kan echt amper dingen pakken, zitten, draaien alles waardoor er spanning op mijn buik komt doet enorm veel pijn door die plek.. Ben benieuwd wat de huisarts als advies mee geeft! Keep you posted.