7 Reacties

vorig jaar

Hoi hoi! Ik zelf heb ook allemaal wijnvlekken op mijn rug. Dit zijn allemaal vlekjes op elkaar en naast elkaar, dus het zouden wel wijnvlekken kunnen zijn.

vorig jaar

Heb je evt een foto?

vorig jaar

Mijn zoontje heeft ook een ooievaarsbeet op z’n hoofd en ooglid en onder z’n neus. Ik ga er vanuit dat het ooievaarsbeetjes zijn omdat de vlekjes veel roder worden als ie huilt. M’n oudste had dit ook en zie je nu iig niets meer van. Soms ben ik ook bang voor een wijnvlek, maar in mijn beleving zijn die “vast” van kleur en worden die niet roder bij huilen.

vorig jaar

Heb je een foto?

vorig jaar

Onze dochter had dit ook. Kraamzorg en VK dachten een wijnvlek. Maar hij is na ruim een half jaar / jaar weggetrokken. Bleek een ooievaarsbeet te zijn.

vorig jaar

Sorry dat ik inbreek in je topic, maar ik had hier nog niet eerder van gehoord en mijn zoontje heeft wat rode vlekjes op zijn oogleden. Deze worden duidelijker/roder bij warmte/inspanning/huilen enzo, zou dit een ooievaarsbeet kunnen zijn? (Mooie halfslapende foto’s 😌)

vorig jaar

Reactie op Lauraaa97

Sorry dat ik inbreek in je topic, maar ik had hier nog niet eerder van geho ...
Onze dochter heeft dit ook. Volgens de verloskundige was dit inderdaad ooievaarsbeet op de ogen noemen ze dat engelenkus geloof ik.