20 Reacties

één maand geleden

Ik heb een dubbele medela Swing Maxi. Deze heb ik te koop. Is als nieuw. Bij mij kwam de borstvoeding niet goed opgang bij de 1e. Dus ik heb het nu niet geprobeerd bij de 2e. Met nieuwe borst schilden erbij.

één maand geleden

Ik huur de Medela Symphony voor € 2,50 per dag. Een aanrader, binnen 10 minuten klaar met kolven.

één maand geleden

Ik zou een kolfconsult aanvragen bij de lactatiekundige. Het verschilt echt per persoon wat goed zit en veel melk opbrengt. Ik ben zelf echt tevreden over m’n youha kolven en ze zijn niet duur!

één maand geleden

4 mommy’s! Zeer tevreden 🤞🏼

één maand geleden

Ik heb de Youha en ben daar opzich wel tevreden over. Makkelijk aan reserve onderdelen te komen. Schoonmaken wel wat lastig vjnd ik maar dat is bij elke kolf zo. Fijn om gewoon de was te kunnen doen of te kunnen koken als je nog een peuter rond hebt lopen. Geen snoeren of iets dus ideaal. Je steekt het in je bh en klaar.

één maand geleden

Ik heb een avent kolf 2 soorten. Enkel en dubbele elektrische kolf. Helaas had ik niet genoeg vet op mijn borstvoeding dus ga ik straks alles verkopen. Handkolf krijg je meestal wel meer uit de borsten dan electrische zeiden ze tegen mij.

één maand geleden

Ik heb deze, ik vind ze echt super ♡

één maand geleden

Het beste kun je een kolfconsult doen, want het verschilt echt van vrouw tot vrouw wat fijn werkt. Ik heb een ardo calypso en twee elvies. De eerste is super omdat je vacuüm en frequentie apart van elkaar kunt regelen. De elvies zijn top omdat ze handsfree zijn. Inmiddels zijn er alleen wel goedkopere te krijgen, dat was een aantal jaar geleden nog niet zo toen ik ze aanschafte

één maand geleden

Reactie op nvvh

Ik heb de Youha en ben daar opzich wel tevreden over. Makkelijk aan reserve ...
Ik heb deze ook alleen hoe doe jij dat met je bh? Ik vind ze wel prima als kolf maar niet als handsfree. Ze passen totaal niet in m’n bh’s want ze zijn veel te dik. Als ik het toch probeer (bijvoorbeeld door de bandjes van mn bh op z’n langst te zetten) gaan ze lekker aan de onderkant en wordt mijn borst aan de bovenkant plat gedrukt. Ook valt dan steeds het pomp gedeelte eraf. Heb je tips?

één maand geleden

Reactie op nvvh

Ik heb de Youha en ben daar opzich wel tevreden over. Makkelijk aan reserve ...
Hier ook youha en ben ook tevreden!

één maand geleden

Evite borstkolf. Via bol nu ook met korting zie ik (van 150 voor 135) voor 2 stuks, dus niet enkel.

één maand geleden

Reactie op Youss2024

Evite borstkolf. Via bol nu ook met korting zie ik (van 150 voor 135) voor ...
Ik zie nu toevallig dat hier ook een topic over is geopend. Ik lees ook daar alleen positieve reacties. Zelf ben ik dus ook erg tevreden.

één maand geleden

Ik heb een lansinoh kolf gekocht. Niet teveel poespas en onder de 200 euro.

één maand geleden

Reactie op Youss2024

Evite borstkolf. Via bol nu ook met korting zie ik (van 150 voor 135) voor ...
Deze heb ik ook, top ding!

één maand geleden

Ik heb een youha handsfree kolf te koop, mocht je interesse hebben! ;-)

één maand geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb deze ook alleen hoe doe jij dat met je bh? Ik vind ze wel prima als ...
Ik draag eigenlijk altijd voedingsbhs. Hier passen ze wel in zoals je ziet. Blijft ook goed zitten als ik loop.

één maand geleden

Reactie op nvvh

Ik draag eigenlijk altijd voedingsbhs. Hier passen ze wel in zoals je ziet. ...
Dank voor je reactie en foto! Ik heb zelf ook alleen voedingsbhs alleen die van mij zitten strak om mn borsten dus daar past niet nog zo’n enorm ding bij. Ik heb ook alleen voorgevormde bh’s dus die rekken niet nog dat hele ding extra mee. Wat voor bh’s heb jij dan dat dit zo goed past?

één maand geleden

Welke handkolf gebruik je nu?

één maand geleden

Reactie op Madamewijnen

Dank voor je reactie en foto! Ik heb zelf ook alleen voedingsbhs alleen die ...
Ik heb deze van de H&M: MAMA Set van 2 padded voedings-bh's van katoen https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1213853002.html