1391 Reacties

5 maanden geleden

Zara

5 maanden geleden

Shirtje: Babylook (van BabyDump) Broek: Prénatal 💙

5 maanden geleden

Jurkje van Shein. Ze is wel al 4 weken geweest, maar zie dit topic voorbij komen. Ik vond het zo leuk want is zo ongeveer het enige jurkje in maat 44 wat er te vinden was.

5 maanden geleden

Reactie op Lintimmermans95

Hema kleertjes Tutteldoekje babypark♡
Belangrijk om te weten! Dit heeft Babypark mij laatst hierover een mailt verstuurd. *Graag willen we je erop attent maken dat het teddy maantje niet geschikt is om te gebruiken als speenkoord of als speelgoed omdat het lusje los kan laten. Houd het maantje buiten het bereik van kinderen en gebruik hem alleen voor decoratieve doeleinden.*

5 maanden geleden

Reactie op nadide1994

Belangrijk om te weten! Dit heeft Babypark mij laatst hierover een mailt ve ...
Hier had ik al een reactie op gegeven , en bedankt voor t waarschuwen. T maantje wat aan haar speentje hing bleek uit onderzoek niet eens van babypark maar van een ander merkje hierin had ik mij zelf vergist. Ik was namelijk best geiriteerd over het bericht en vond dit absoluut niet kunnen van babypark. Zij delen deze maandjes uit als er een baby op komst is, en het zit dan in zo'n pakketje. Maar deze was gelukkig wel gewoon veilig ♡ Dankje voor t attenderen ♡

5 maanden geleden

Prenatal ♡

5 maanden geleden

Noppies 🥰

5 maanden geleden

C&A ♡

5 maanden geleden

Shirtje van babylook & tuinbroek staat een label op van H&Z. Gekregen van broertje en schoonzusje, kwam uit een handgemaakt winkeltje daar in de buurt dus geen idee wat het merkje precies is 😅 Vandaag 8 weken 💚

5 maanden geleden

Zo super schattig allemaal ❤️🥰 Tuinbroekjes van Bess en rompertjes van Carter’s. Een zeldzaam moment van matchende outfits

5 maanden geleden

Leuk om alle outfits te zien! 🥰 Mijn dochter in een pakje van Marmar Copenhagen (oude collectie) en sokjes van mp denmark.

5 maanden geleden

Ter stal

5 maanden geleden

Wat zijn alle kindjes hier dik gekleed! Mijne heeft al dagen alleen een korte mouwen rompertje aan en zweet zichzelf nog steeds kapot

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat zijn alle kindjes hier dik gekleed! Mijne heeft al dagen alleen een kor ...
Mijn meisje is niet zo warm bloedig haha net als d'r mama heeft ze standaard een temp onder de 37 tot max 37 gr.

5 maanden geleden

Pakje van de zeeman hoofdband temu

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wij hebben airco in huis dus het is hier maar hooguit 20 graden binnen, daar kleed ik mijn dochter op aan. Als we op pad gaan en het is warm buiten dan kleed ik haar koeler

5 maanden geleden

Zeeman, lekker dun pakje. Geen idee wat voor weer het in godsnaam was en we moesten de deur uit een stuk lopen.

5 maanden geleden

Reactie op broertje of zusje24

Wij hebben airco in huis dus het is hier maar hooguit 20 graden binnen, daa ...
Laat je de airco ook aan waar je baby is?

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ja herken dit , al mijn lange mauwen setjes zijn nauwelijks aan geweest en hij is er al zowat uitgegroeid 🥹

5 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Laat je de airco ook aan waar je baby is?
Ja hoor, dat is geen probleem voor een baby (in het ziekenhuis heb je bijvoorbeeld ook airco) zolang de airco maar niet rechtstreeks op de baby blaast. Hij hangt bij ons op de overloop en koelt zo subtiel het hele huis.