1391 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat zijn alle kindjes hier dik gekleed! Mijne heeft al dagen alleen een kor ...
Wij hebben koeling door het hele huis dus is niet heel warm in de zomer omdat we dan die koeling aan zetten, uiteraard houden we wel zijn temperatuur in de gaten en als hij het warm heeft doen we zijn broekje uit

5 maanden geleden

Samen in het lila vandaag 💜 Broekje is van name it en blouse van de Hema

5 maanden geleden

Prenatal ♡

5 maanden geleden

Broekje van de zeeman & shirtje van de Hema! 💚 kijken of het nog korte broeken weer wordt vandaag. ☀️

5 maanden geleden

Reactie op LoraineG1991

Prenatal ♡
Je foto mist bij mij!

5 maanden geleden

H&M, gekregen van mijn lieve tante 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Elinevdh

H&M, gekregen van mijn lieve tante 🥰
Winnie 😍😍 zo leuk!

5 maanden geleden

Hema ♡ Sokjes gemaakt door oma♡

5 maanden geleden

H&M🥰

5 maanden geleden

Reactie op LoraineG1991

Prenatal ♡

5 maanden geleden

Reactie op LoraineG1991

Zo lief!

5 maanden geleden

Overslagtruitje en broekje van 1+ in the family en sokjes van noppies. Haar geboortepakje 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat zijn alle kindjes hier dik gekleed! Mijne heeft al dagen alleen een kor ...
Ik heb ook een warmbloedig kind! Haha heeft het snel warm, echt enorm zoeken soms naar een goede outfit.🤯

5 maanden geleden

Hema🥰

5 maanden geleden

Hier hetzelfde tuinbroekje van de hema aan vandaag bij ons lieve mannetje alleen groeit hij er al helemaal uit🫢 2 weken geleden kwamen de broekspijpen nog tot aan zijn enkels 🙈

5 maanden geleden

Shirt zelf gemaakt. Broekje h&m 🥰

5 maanden geleden

H&M 🩷

5 maanden geleden

Shirt: Prénatal Broek: geen idee 🙈 Gekocht in een heel leuk boetiekje in Ede, maar er staat niet duidelijk in wat het merk ik. Slofjes: Zeeman

5 maanden geleden

Merlijn is zo vrolijk vanochtend! Al meerdere lachjes op de foto gekregen 😍 Dit pakje (met rompertje) is van Primark, gekregen van zijn oom & tante en de sokjes gekregen van Sinterklaas

5 maanden geleden

Jurkje prenatal, rompertje primark, haarbandje en sokjes gekregen♡ vandaag 6 weekjes "oud"