10 Reacties

9 maanden geleden

Hey ik had dit ook 3 dagen geleden, ik denk dat het buikgriep is. Al het eten en melk kwam eruit. Ik schrok zo erg ik had dit nog nooit meegemaakt het was echt heftig alles zat onder.Mijn zoontje is ook 9 maanden. Het gaat nu wel beter. Veel maagzuur dis door heel de dag door wel vaak beetjes spugen. Ik zou gewoon aat minder melk vaker op een dag geven. Zolang je kindje goeie plasluiers heeft en niet boven 38 graden is hoef je je niet heel erg zorgen te maken. Ik was gister op het cb en dat zeiden ze tegen me. Als je denkt dat je kindje echt veel ovegeeft en diaree heeft (dus vocht verliest), kan je ors kopen bij apotheek of kruidvat.

9 maanden geleden

Reactie op mnxprive

Hey ik had dit ook 3 dagen geleden, ik denk dat het buikgriep is. Al het et ...
Ah dankjewel, ja heftig hè hier precies hetzelfde schrok ook zo erg, nog nooit zoiets gezien bij haar. We houden het in de gaten maar denk toch dat we zo even naar wachtpost gaan..

9 maanden geleden

Reactie op justinevankuijk

Ah dankjewel, ja heftig hè hier precies hetzelfde schrok ook zo erg, nog no ...
Is je kindje nog wel actief? Blij zoals hij of zij altijd is?

9 maanden geleden

Reactie op justinevankuijk

Ah dankjewel, ja heftig hè hier precies hetzelfde schrok ook zo erg, nog no ...
Ik merkte trouwens ook wel dat hij alleen zo veel kotste na melk. Dus ik geef minder melk en meer eten en drinken overdag. Het cb zei dat het prima was zolang hij genoeg eten en of drunken binnen krijgt

9 maanden geleden

Reactie op mnxprive

Is je kindje nog wel actief? Blij zoals hij of zij altijd is?
Wel actief maar niet zo actief als normaal..

9 maanden geleden

Virus. Lekker uitzieken.

9 maanden geleden

Waarschijnlijk een virusje inderdaad. Wij hebben dit meerdere malen gehad met onze kleine. Zolang de luiers goed nat blijven en het kindje nog actief is, is er eigenlijk geen reden tot zorgen werd bij ons aangegeven.

9 maanden geleden

Dit hadden wij toevallig 3 dagen terug. "Projectiel overgeven ". En dan ook echt zoveel dat je inderdaad denkt "hoe past dit in zo een klein lichaampje". Wij hebben dit nog nooit gehad ook met ons eerste zoontje. De huisarts zei dat dit soms kan gebeuren en niet ernstig is als het maar niet de hele tijd door is wegens uitdroging. Ons zoontje wilde na 3 uurtjes weer een hele fles en hield die toen wel weer binnen sindsdien.

9 maanden geleden

Kan ziekte zijn, kan ook een allergie zijn (bijv ei, pinda, of fruit met pit). Ik weet niet of hij iets nieuws heeft gehad? Dan zou t vandaag wel weer goed moeten zijn.

9 maanden geleden

Hier hetzelfde 2 dagen terug ineens uit het niets met golven, mijn neefje had dit ook 2 dagen geleden en mijn nichtje 3 dagen geleden ook. Het lijkt idd een virusje te zijn