29 Reacties

vorig jaar

Qua luiers die van de kruidvat. Zijn echt fijn!

vorig jaar

Reactie op Loutjeee

Qua luiers die van de kruidvat. Zijn echt fijn!
Ik heb ze bij mijn eerste gebruiken en geen problemen mee gehad.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op irene2020

Ik heb ze bij mijn eerste gebruiken en geen problemen mee gehad.
En welke billendoekjes? Ook van de kruidvat.

vorig jaar

Lillydoo heb ik besteld. Mensen in mijn omgeving zeggen niet anders meer te willen. Ze nemen mega goed op en met poetsen heb je aan 1 billendoekje genoeg ipv standaard 3 op elkaar te pakken.

vorig jaar

Echte pampers en Billendoekjes sensitieve van etos

vorig jaar

Kruidvat luiers en etos billendoekjes

vorig jaar

Hier alleen de kruidvat luiers. Heel vreemd maar bij mijn meisje de enigste luier waar ze tegen kan. Billendoekjes gebruik ik de witte van kruidvat of die van de action
Pampers luiers en Zwitsal billen doekjes. Ik vond juist altijd bij de luiers van de kruidvat dat je heel snel de plas ruikt🫣

vorig jaar

Kruidvat luiers en doekjes. Doekjes van de Lidl zijn trouwens ook echt super!

vorig jaar

Reactie op Nadyne-Yuna-Zyva

Pampers luiers en Zwitsal billen doekjes. Ik vond juist altijd bij de luier ...
Zwitsal komt niet goed uit de test van de consumentenbond
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

Reactie op miLa25

Zwitsal komt niet goed uit de test van de consumentenbond
Ik gebruik ze al 5 jaar met plezier haha. Zo ieder ook zijn eigen ding denk ik

vorig jaar

Ik gebruik ze al 5 jaar met plezier haha. Zo ieder ook zijn eigen ding denk ...
Ja geloof dat het ging om 1 van de ingrediënten. Fijn dat ze wel goed bevallen!

vorig jaar

https://www.oudersvannu.nl/producten/getest-de-beste-billendoekjes-van-2024~7bb549d9 Bij ouders van nu komen de Kruidvat Sensitive het best uit te test, naast waterwipes volgens mij (nadeel: duur)

vorig jaar

Etos luiers en pampers of Zwitsal billendoekjes. Ik begrijp niet hoe mensen de Etos billendoekjes kunnen gebruiken, die dingen zijn zo droog 🙈 Kreeg daar echt niks mee schoon.

vorig jaar

Kruidvat luiers. Groot voordeel daarmee is dat je dichte pakken zonder bon gewoon in kan ruilen voor een andere maat. Je kan trouwens alles van Kruidvat eigen merk ongeopend zonder bon terugbrengen. Qua doekjes zweer ik het bij pampers harmonie Coco. Zijn goed stevig, vochtig genoeg, heel klein beetje vettig (op een goede manier), ruiken lekker en hebben een hard klepje waardoor de boel niet uitdroogt. Heb heel veel soorten gebruikt maar blijf toch bij deze terug komen, en koop ze gewoon in grote doos als ze in de aanbieding zijn bij bol of Kruidvat ofzo

vorig jaar

Pampers luiers en Zwitsal billen doekjes. Ik vond juist altijd bij de luier ...
Is toch ook niet erg. Weet je meteen wanneer je moet verschonen😂

vorig jaar

Ik gebruik voor onze zoon pampers premium protection (werkt voor hem t beste zonder vaak uitslag) en waterwipes. Ja ze zijn prijziger dan eigen merk luiers. Maar dat heb ik ervoor over.. Voor onze baby die komt, hebben we ook Waterwipes en luiers doen we of ook Pampers. Of kruidvat (omdat de opvang dit ook gebruikt)

vorig jaar

Ik gebruik bij mijn oudste pampers premium protection luiers en waterwipes doekjes. Nooit doorgelekt of uitslag gehad. Bij de kruidvat luiers lekte hij helaas door en stonk de luier erg. Maar dat is mijn ervaring.

vorig jaar

Kruidvat luiers overdag, in de nacht pampers ( tegen het doorlekken ) Pamper billendoekjes ( zijn lekker nat )

vorig jaar

Wasbare luiers en wasbare billendoekjes blijven hier toch echt favoriet.