29 Reacties
2 jaar geleden
Pampers luiers en Zwitsal billen doekjes. Ik vond juist altijd bij de luiers van de kruidvat dat je heel snel de plas ruikt🫣
2 jaar geleden
Reactie op miLa25
Zwitsal komt niet goed uit de test van de consumentenbond
Ik gebruik ze al 5 jaar met plezier haha. Zo ieder ook zijn eigen ding denk ik
2 jaar geleden
https://www.oudersvannu.nl/producten/getest-de-beste-billendoekjes-van-2024~7bb549d9
Bij ouders van nu komen de Kruidvat Sensitive het best uit te test, naast waterwipes volgens mij (nadeel: duur)
2 jaar geleden
Kruidvat luiers. Groot voordeel daarmee is dat je dichte pakken zonder bon gewoon in kan ruilen voor een andere maat. Je kan trouwens alles van Kruidvat eigen merk ongeopend zonder bon terugbrengen.
Qua doekjes zweer ik het bij pampers harmonie Coco. Zijn goed stevig, vochtig genoeg, heel klein beetje vettig (op een goede manier), ruiken lekker en hebben een hard klepje waardoor de boel niet uitdroogt. Heb heel veel soorten gebruikt maar blijf toch bij deze terug komen, en koop ze gewoon in grote doos als ze in de aanbieding zijn bij bol of Kruidvat ofzo
2 jaar geleden
Reactie op Nadyne-Yuna-Zyva
Pampers luiers en Zwitsal billen doekjes. Ik vond juist altijd bij de luier ...
Is toch ook niet erg. Weet je meteen wanneer je moet verschonen😂
2 jaar geleden
Ik gebruik voor onze zoon pampers premium protection (werkt voor hem t beste zonder vaak uitslag) en waterwipes.
Ja ze zijn prijziger dan eigen merk luiers. Maar dat heb ik ervoor over..
Voor onze baby die komt, hebben we ook Waterwipes en luiers doen we of ook Pampers. Of kruidvat (omdat de opvang dit ook gebruikt)
2 jaar geleden
Kruidvat luiers overdag, in de nacht pampers ( tegen het doorlekken )
Pamper billendoekjes ( zijn lekker nat )